duminică, 4 august 2013

Apariţie dubioasă

             Care-i faza cu fotografiile de mai  jos? Nici măcar una... Aveam chef de pozat şi nu aveam model.
Da, am ieşit aşa pe stradă. O babă s-a închinat după ce a trecut de mine (nu era nicio biserică prin preajmă... şi da, am întors capu' să mă uit la babă). Un tip mi-a zis că-s frumoasă, altul că am un zâmbet frumos... (eh, băieţii ăştia!).
            Se dă o mamă cu un copil şi se plasează în faţa mea. Mama îi spune ceva copilului. Copilul: "Care mami? Fata aia cu adidaşi din faţă? Sau asta?" (adică eu). Mă-sa: "Taci măh!"
Am fost şi la cumpărături aşa... Era ca în filme...  Eram la raionul de dulciuri şi mai erau şi alte persoane. Eu mă tot uitam acolo la ciocolată... şi am simţit că mă priveşte cineva. Mă uit în stânga patru persoane se uitau la mine, iar când mi-am întors capul au continuat să se uite la dulciuri. M-am abţinut să nu încep să râd. Nu ştiu care-i treaba cu lumea asta... Cel puţin eram îmbrăcată, nu eram dezbrăcată...








8 comentarii:

  1. Nici nu arăţi ca ceva la care să te holbezi - cu scepticism, cel puţin. Mie îmi place. Chiar dacă sunt o fetiţă, aş îndrăzni să mă uit la tine de două ori. Aşa, ca de la femelă la femelă! :))

    Am văzut pozele pe facebook, dar ţi-am dat like doar la album. Apăi nu merge. Internet idiot. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parcă eu nu m-aş uita insistent la una de pe stradă dacă ar fi îmbrăcată aşa :)).

      Mulţumesc, oricum! ;;)

      Ștergere
  2. Imi place ce vad! "Daca vrei sa fii de neinlocuit, trebuie sa fii diferit !"

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-i chiar asa de dubioasa aparitia asta, e in parametrii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mă bucur că tu consideri că e în parametrii.

      Ștergere
  4. E putin haioasa tinuta ta, dar intr-un sens bun :)

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.