luni, 3 februarie 2014

10 moduri de a te sinucide

                      Chiar acum cateva ore am avut o revelatie. Mi-am adus aminte ca am un blog si ca nu am mai scris pe el. Statisticile m-au ingrozit, dar nu la fel cum m-au ingrozit acele "cuvinte cheie".
Pot foarte lejer sa infund puscaria din cauza unor ametiti ce au citit diverse postari de pe aici si poate i-a impins cel cu cornite sa puna in practica. De ce oare nu or fi pus si ei in practica ceva constructiv... cum ar fi un protest impotriva fardurilor pitipoancelor, sau unul impotriva tricourilor roz pentru "domni", sau epilarea la barbati (de fapt, cel ce face asta se numeste... cuvantul ala ce incepe cu "l" si se termina cu "u" - cuvant pe care nu-mi permit a-l folosi aici). Oare de ce oamenii care au intrat pe aici nu mi-au urmat sfaturile bune... nu "cum sa omori pe cineva" sau si mai rau "am omorat pe cineva".

                     La cate vizite am primit de la oameni din astia suparati pe alti oameni, deja imi pare rau ca am scris acel post. Partea si mai proasta e ca unii nu-s suparati decat pe ei. Iar asta ma face sa ma gandesc ca sunt partasa la sinuciderea unui om si ma face sa ma simt al naibii de prost. "10 moduri cum sa te omori" sta tantos printre cuvintele cheie. Nu am scris pana acum niciodata un "Top 10 moduri de a te omori", dar niciodata nu e prea tarziu. Asa ca in continuare, micii mei cititori ce vreti sa va incheiati socotelile cu viata, va prezint in exclusivitate 10 moduri de a va lua viata.

!!! Tin sa fac o observatie inca de la inceput. A te sinucide este egal cu cel mai mare pacat (cica), deci o sa te duci direct in Iad si preotu' o sa te ingroape fara slujba si la inmormantarea ta nu se va manca coliva (cica).
Dupa ce ai citit aceasta observatie (eu nu sunt ca hotii aia de la banci sa scriu mic, la sfarsit, chestii importante) decizia iti apartine, iar eu mentionez faptul ca nu ma fac vinovata de instigare la sinucidere. O faci pe propria raspundere.

1. Esti pasionat de inaltimi? Vrei sa mori in timp ce zbori si mai apoi corpul tau sa se imprastie intr-un mod scarbos pe asfalt si sa fii cules apoi de cei de la Criminalistica de pe acolo? Vrei sa simti vantul prin pletele tale? Ultimul vanticel ce-l vei simti inainte de a simti cum te gadila viermisorii prin cavitatile oculare? (imi imaginez ca in mintea ta se deruleaza acum faza cu viermele ce se plimba prin cavitatea oculara si iti aluneca apoi spre gat, pana in stomac, sau poate se duce spre locul unde ti-a fost odata creierul)
Atunci tot ceea ce ar trebui sa faci este sa te urci pe cea mai inalta cladire, sa-ti deschizi bratele si sa zbori. Zboara puiule, zboara! Pacat ca saracu' pui n-are aripi.

2. Vrei sa te spanzuri ca un om clasic ce esti tu? Nimic mai simplu. Spanzura-te!
Dar iti dau un pont. Incearca sa nu te spanzuri de lustre si nu folosi cablul de la mouse. Spanzura-te de grinda casei, de ceva creanga de copac... si foloseste funie groasa, asta daca vrei sa mori din prima si nu ai chef de dat ochii apoi cu rudele. Nu uita ca picioarele tale nu trebuie sa atinga pamantul.

3. Iti place expresia: "imi place sa o ard?". Ce zici sa arzi la propriu? Nu suporti nici vecinii? Cu atat mai bine. Izolezi bine bucataria si dai drumul la gaz, cand simti ca mai ai putin oxigen, aprinzi o tigara. Din pacate va fi ultima... Vei face cam multa mizerie si vei rani si alte persoane, dar nu-i bai. Misiunea ta a ajuns la sfarsit! Odihneste-te in pace!
(Inspirata din "Amintiri din epoca de aur")

4. Esti sofer? Daca ai o masina buna fa schimb cu o Dacie sau alta conserva pe roti. Daca vrei sa mori in masina, iesi si tu noaptea cu ea, sau pe drumuri unde se circula cu viteza (nu 30 la ora, ca la viteza asta nu mor nici mustele ce le lovesti). Accelerezi si cand vezi ca vine cineva pe contrasens te bagi cu tupeu. Daca n-ai tupe nu faci nimic. Da, pot exista victime colaterale. Da, exista sansa ca tu sa rezisti impactului, iar cei din masina cealalta sa moara. Asta inseamna sa-si bata joc moartea de tine.

5. Iti plac filmele cu mafioti, modul in care mor ei, nu vrei sa te murdaresti pe maini si sa te obosesti cu cautatul unui plan complicat pentru a-ti lua viata? Platesti un lunetist si totul s-a rezolvat. Bine, asta inseamna sa n-ai tupeu sa te omori singur. Apropo, lunetistul nu e un om surd de pe luna, nu mai crede prostii. Nu stiu care e tariful lunetistilor, dar daca vrei neaparat, il poti consulta pe Google. La fel de bine poti angaja si un ninja pentru a te taia ca pe un ananas si apoi rudele sa faca un puzzle din tine. (Am o imaginatie morbida)

6. Biologia te invata numai prostii si eu la fel. Cica daca tragi intr-o seringa aer si il introduci in vena, ai sanse mari de a muri. Merita incercat. Cica mori sigur.

7. Merita sa incerci sa-ti pui si o punga de plastic pe cap. Trebuie sa o legi bine la gat, altfel nu faci nimic. Nu cred ca va dura mult pana ce vei ramane fara aer, iar fata ta se va colora intr-un mod foarte placut... poate intr-un roz-violet, ca tot cica e la moda culoarea asta anul acesta.

8. Metoda cu pastilele cred ca e invechita si o cunoaste multa lume. Unii mor fara voia lor din cauza pastilelor, dar asta nu te-ar opri pe tine sa nu o faci. Nu strica sa nu incerci, nu ai nimic de pierdut.
Incearca niste pastile cu multe reactii adverse, nu te baga la aspirina si paracetamol ca par prea slabe si nici la ceva laxative. Pastile de tensiune, de ceva boli crunte. Le poti combina si cu alcoolul, cred ca va iesi ceva bun.

9. Esti gurmand? Nu te opreste nimeni din a nu prepara mancarea cu ceva acid clorhidric. Mori mancand. Ce poate fi mai sexy de atat? Ar fi culmea sa te ineci cu mancarea si sa mori, de fapt, din cauza ca te-ai inecat.

10. Daca iti place apa nu te opreste nimeni sa nu te arunci in apa si sa te lasi dus de curenti. La fel de bine poti muri si daca omori un pilot de avion si te prabusesti (de preferat undeva in munti prin Romania, sunt sanse slabe sa te gaseasca cineva intr-un timp scurt).


Citind cele 10 moduri de a pune capat acestei vieti, e alegerea ta ce vei face in continuare, ce vei alege. Un singur lucru iti spun, eu nu sunt partasa la deciziile tale si nu consider ca te-am influentat in niciun mod.
Daca te sinucizi cica ti se pot face pomeni abia peste sapte ani!

44 de comentarii:

  1. Bine doar ca spanzuratul nu-i prea artistici stii e prea comun ,imi place 10 si referinta la accident , me gusta postare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Spanzuratul e pentru cei clasici, la fel si pastilele. Nu toata lumea alege sa se sinucida intr-un mod complicat,
      Preferata mea e prima :D.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Dar a nu se incerca acasa :)).

      Ștergere
    2. Cum nu :)) ? Mi-a placut mult pentru faza cu vecinii :))

      Ștergere
  3. Mie îmi place a 8-a... Adică e cea mai simplă și nici nu doare ;) Și merge foarte ușor cu somnifere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O poți încerca, însă te rog să ștergi istoricul. Nu vreau să vadă poliția, în caz că te prinde, pe ce site-uri ai umblat și de unde ți-a venit ideea.

      Ștergere
    2. Ai trece prin cele mai mari chinuti... In primul rand mori greu, o sa crezi ca stomacul iti este mancat din interior... Nu o sa iti mai poti misca mainile de la atata tremurat, o sa incepi sa orbesti, inima o sa te doara mai tare ca la infarct... Deci nu sugerez!

      Ștergere
  4. E buna faza cu "Zburatu" am sa încerc si eu mersi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum te poti spanzura?nu stiu care e grinda casei si nici nu stau pe langa vreo padure :(

      Ștergere
    2. Viața e frumoasă! De ce te-ai spânzura?!

      Ștergere
    3. De ce te-ai spanzura? Pentru ca ai nimerit intr-o familie de cacat care orice ai face pentru viitorul tau ei sunt impotriva ta. Vrei sa continui dansuri artistice si sa mergi in spectacole? Dar daca vrei sa pleci la preselectiile Romanii au talent? Daca tarfa de ma-ta te-ar sabota si pur si simplu ar face tot posibilul sa nu te duci? Dar si mai rau cand trupa ta vine de la preselectii si-ti spune ca s-a calificat iar tu esti un cacat din cauza acelei tarfe care ti-a dat viata din greseala? Atunci ce mai zici? Oricum cand voi veti citi asta eu probabil voi canta melodia de pe Titanic la fluierul muzical la baza copacului unde sta atarnata funia care-mi va cuprinde gatul fara mila, lasandu-ma sa ma zbat zadarnic.

      Ștergere
    4. Cineva are probleme grave... la mansarda.

      Ștergere
    5. Ştiu de ce vorbeşte tipa....problemele nu le are că aşa vrea ea....ci pentru că viața e nedreaptă☺

      Ștergere
  5. Daca iti injectezi o seringa normal de 10 ml nu o sa mori(exista o doza letala, dar e mult mai mare, in fine) dar in schimb, netratata de urgenta risti sa ramai cu tot felul de sechele, iar in final daca ii injectezi altcuiva aer pe vena(ipotetic vb) acest lucru este ft usor det la autopsie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă cam sperie faptul că știi atâtea informații...

      Ștergere
  6. Zappy... Ce metoda imi recomanzi? Vreau ceva simplu ce pot face la 13 ani intr-o ora, de preferat ceva ce nu lasa urme la autopsie... M-am gandit sa pun o branula fluturas intr-o mana si sa o conectez la un pix printr-un furtun de masurat nivelul cu un varf de pix (Cu bila) la capat si sa scriu scrisoarea pana la moarte... Ma gandesc ca ar cam dura mult, nu am acces la arme de foc de nici un calibru si nici nu pot ghintuii arme... Ma gandesc sa umplu bucataria cu gaz dar am vaga impresie ca cineva o sa ma gaseasca... Nu am nici bormasina acasa, daca aveam imi gauream in zona lobilor temporali... Vreau sa mor, ce imi recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În spirit de glumă îți recomand un psiholog sau psihiatru, cine știe.

      Ștergere
  7. Multumesc foarte frumos.A functionat totul conform instructiunilor tale.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper sa moara ala care a scris asaceva teodata cu cele 10 metode a lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel cum a murit si gramatica ta. Insa stai calm/a, autoarea nu a murit. E vie :D.

      Ștergere
  9. Dar ce ai spune sa te impusti in cap, e mai simplu si mai usor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu voi face asta. Vreau să scriu în continuare texte care să instige cititorii.

      Ștergere
  10. Deci m-ai lasat masca 😂 pot spune acum ca am 10 idei bune 😂 de preferinta ar fii alea rapide 😂😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca succesul să fie garantat, ți le recomand pe cele mai complicate.

      Ștergere
  11. Sunteti nebuni a naibii. Caut material pentru facultate si imi pare rau ca am aceasta tema. Dragii mei indiferent de ce nu ar fi, viata e frumoasa si merita traita din plin, Si daca cineva traiesti cu mama-sa sau tata care ii distrug planurile fii pe pace, in curand vei trai singur si vei avea familia ta, vei fi cel care nu va repeta prostiile lor. Uitati de nebuniile astea si pregatitiva pentru viitor. Succese mari voua! Va pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite și cineva pozitiv. Dar tot nu am înțeles cum ai ajuns la postarea asta, ținând cont de faptul că tu căutai material pentru facultate...

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Cineva e supărat pe viață!!! Meriți o îmbrățișare virtuală.

      Ștergere
  13. Eu cred ca prin supradoza de analgezice poti muri fara mari dureri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu, nu mă interesează, viața e chiar roz :))

      Ștergere
  14. Am fost spânzurata de un ponei roz cu un corn in frunte dintr-un tărâm in care totul era roz si de rahat peste tot. Iar in dreapta mea era soră-mea mai mica care se uita cum imi pregăteam moartea dar din păcate de la ras a murit înaintea mea ...���������� iar eu am zis ca sa nu o las singura am tras scaunul de sub picioare si am murit....��

    RăspundețiȘtergere
  15. Vă spun eu o metoda buna:
    Mâncați fasole...Multă. ..veți muri din cauza lipsei de oxigen 😂😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite cineva care chiar are simțul umorului pe aici :))

      Ștergere
  16. Da, metoda cea mai simpla e cea cu medicamente am incercat și reușeam dacă nu era mama sa mă salveze, acum nu e lângă mine așa că am toate șansele să scap de viata asta nenorocită

    RăspundețiȘtergere
  17. Sânt cea mai nefericită persoana de pe pământ, am pierdut tot și sânt singură și nefericita la ce sa mai lupt? Până acum am tot luptat nu mai pot ,nu mai pot,vreau să scap,să mor că nu mai suport

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și probabil ai undeva la 15-16 ani, te-a părăsit iubitul de 30 de ani, părinții nu te lasă în cluburi, nu-ți dau voie să fumezi, nu te lasă afară mai mult de ora 22...
      Da, e trist, să știi!

      Ștergere
  18. Stiu eu o metoda eficienta: Faceti rost de anestezice de alea care se folosesc in chirurgie, urcati pe un bloc sau la un etaj 10 - langa fereastra, administrati-va cat mau multa anestezie si o sa simtiti... adica nu o sa mai simtiti nimic, sariti de la acea inaltime si chiar daca e sa mai traiti vreo 10 - 30 secunde dupa aterizare, stati linistiti ca nu o sa va doara - din cauza anesteziei. Succes! Trebuie sa aveti cunostinte medici ca sa faceti rost de asa ceva sau vi-l faceti voi acasa, dar trebuie sa studiati putina medicina...

    RăspundețiȘtergere
  19. Sincer, cea mai eficienta metoda ca sa te sinucizi este sa iti pui un prieten sa iti infinga un cutit in piept, noaptea cand dormi....lasi un bilet de adio si pac...ai reusit...asa nici prietenul tau nu va fii acuzat pentru crima :))))
    Go go go ;)
    PS:ASTA E O GLUMA, TRATEAZ-O CA ATARE!!!!NU VREAU SA VA INSTIG INSPRE SINUCIDERE!!VIATA E MINUNATA CAT O AI!TRAIESTE-O!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.