marți, 17 iunie 2014

Buna Dimineața!

                Dacă am învățat un lucru după noaptea precedentă, este acela că atunci când te doare ceva, întâi îl întrebi pe Gogu dacă nu știe el mai multe despre cele în cauză. Desigur că dacă citești vreo două, maxim trei articole (nu mai multe) de pe net, ai senzația că tu deja trebuia să fii mort și cu un rând de colive la căpătâi. A se observa că după trei ore de somn și un număr infinit de ore de nesomn, am un simț al umorului morbid (sau, altfel spus, când am avut eu vreodată simțul umorului normal?!).

               Lăsând lucrurile astea la o parte, știți vorba aia ”omul gospodar își face sanie vara și car iarna”? Aceeași idee o adaptăm un pic și iese astfel: ”omul deștept răcește vara, că în rest toți proștii răcesc iarna”. Da, am reușit să răcesc atunci când afară erau 30 de grade, că acum nu mai pot spune același lucru... și știu că eu sunt de vină. În fiecare zi friguroasă mă întreb de ce a trebuit să înlătur din garderoba mea toate hainele mai groase. Pentru că nah, se știe că vreme e mai imprevizibilă decât o femeie...
               În ultima perioadă am început să mă învârt într-un cerc vicios și plin de dubioșenii precum: culegeri de matematică, variante M1, asimptote, mediane, funcții, polinoame, etc. Nu are rost să blochez serverele blogspot cu toți dubioșii ăștia.
              Am o pofta avida de pizza cu ciuperci... deși, în mod normal, nu consum combinația asta dubioasă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.