miercuri, 29 iunie 2011

Îmi este dor...

...aahhh...aş vrea să te simt aproape. Să te simt lângă mine...să îţi simt mângâierile care îmi dezmiardă trupul dezgolit şi înfrigurat. Te caut, dar nu te găsesc.
   Îmi e dor de tine, de răsuflarea ta caldă...îmi e dor să te sărut...îmi e dor să te mângâi...să te muşc uşor de gât, să mă aplec peste tine şi să-ţi conturez buzele cu vârful limbii mele...îmi e dor să-ţi simt parfumul...
...aahhh...înnebunesc de dorul tău...
   Îmi e dor să ne îmbrăţişăm, noaptea, în pat. Să îţi simt căldura degajată de trupul tău.. Să simt cum îţi plimbi mâna prin părul meu şi mă săruţi pe ureche... Să mă pupi pe spate, pe piept, să îmi dezmierzi fiecare sân şi să-i mângâi...Să îţi plimbi uşor mâinile pe spatele meu...Să îmi mângâi pulpele picioarelor şi să revii la buzele mele şi să mă săruţi cu multă pasiune şi într-un mod vulgar...Să simţim că ne contopim, că devenim una cu Universul...Să continui să mă săruţi, în cele mai plăcute locuri şi chiar să insişti...Să mă faci să mă unduiesc de plăcere...Să mă faci să mă pierd în braţele tale...Să mă faci să-mi bată inima cu putere...Să mă faci să sparg tăcerea nopţii cu un geamăt prelungit...Să mă faci să mă simt fericită.
  Îmi e dor de tine...în fiecare noapte adorm cu ochii în lacrimi şi sufletul plin de durere... Încă îţi mai simt parfumul... Încă te mai aştept şi te voi aştepta mereu...

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.