vineri, 3 iunie 2011

Conversaţie...

Zappy: Cât de nebună pot fi uneori?
Floricică: Nu poţi să fii uneori pentru "câ" mereu eşti "câ" ai un pitic crazy. Eu nu sunt nebună, nu-i aşa?
Zappy: Ba eşti! Eşti la fel de nebună ca mine, că doar de aia ne suportăm reciproc.
Floricică:  Eu nu-s, e doar un hobby. A şi te suport, până se declanşează piticu. Auzi, ai vreun pitic blond?
Zappy: Ai noroc că piticu' care se ocupă cu datu palmelor este inactiv (că altfel primeai vro 2 palme peste...)
Floricică: În bafta mea... O să-i ia peruca foc lu nenea ăsta.
Zappy: Dacă i-a murit frizeru ...
Floricică: Frizeru ăsta i-o fi făcut colivă?
Zappy: Oare i-o fi pus şi bomboane pe colivă?
Floricică: I-o fi pus...
Zappy: Bine CĂ COliva nu se însiropează...
Floricică: Da. Auzi, şterge-te cu şerveţelu' , se curăţă mai bine, "câ" e umed.
Zappy: Şterge-te tu...băi...."inteligento".
Floricică: Eu nu-s umedă pe "undiva"şi nu-mi trebuie, blonde cu un neuron tare blond .
Zappy: Tu eşti undeva blondă...?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.