marți, 3 iunie 2014

Momente

                       Știți acel moment în care dormiți și visați extraordinar de frumos? (Nu pot relata visul aici, pentru că nu am de gând să scriu o postare care să incite, pentru că și așa ajunge lumea pe blogul meu după căutări dubioase.) Deci, revenind. Știți acel moment? Imaginați-vă că în acel moment sună cineva la ușă. Și sună, și sună insistent. Adică destul de insistent. Atât de insistent încât îți vine să-ți scoți bâta de sub pat sau să dai drumul fără botniță hamsterilor carivori pentru a tăbărî pe nesimțitul ăla care a fost lipsit de cei șapte ani de acasă și te-a trezit din somnicul tău dulce și pufos. Acel nesimțit care merită ars pe rug, deoarece a avut nesimțirea de a apăsa cu degetele sale pe butonul soneriei tale. Te dai jos din pat cu o față destul de ciufută și deschizi ușa în mare forță, asta după ce îl înjuri în gând.

Și rămâi blocat... Mă rog, blocată. De ce? Simplu. Ai în fața ușii cel mai bun, sexy și pletos tip văzut de tine până în acel moment. În acel moment te întrebi dacă nu cumva tipul a greșit adresa, ori încă visezi, dar nu știi ce variantă să alegi. Nici una nu îți surâde. Desigur că tu în tot acest moment te-ai holbat la coada lui (care coadă e mai mare decât a ta) și îți vine să îl întrebi: ”Auzi, tu ce șampon folosești?”, desigur, asta după ce îi ceri numărul de telefon. Dar, din nefericire, urmează din nou un șoc. Tipul deschide gura și...”Draga mea, vrei să vii pe calul meu alb?”. Nu, nu a zis asta... ci asta: ”Sunt de la FISC. Un buletin, te rog!”
Prima chestie pe care am gândit-o după ce am conștientizat ce a zis: ”Du-te dracu! Cum poți fi atât de frumos și să lucrezi la FISC?!!!”. Bine, acum trebuie să recunosc, varianta cu FISC-ul e mult mai bună decât cea în care am crezut că e vreun martor de-a lui Iehova sau de la vreun ONG. Din toată chestia asta nu m-am ales decât cu vreo cinci minute de admirat o persoană adorabilă și cu un plic dubios.

                       Știți acel moment când se întâmplă lucruri pur și simplu din coincidență? Adică e o coincidență să ai patru cuburi de ciocolată în mâna stângă, iar cu dreapta să dai multe click-uri și să găsești un video pe tema: ”Cum îți afectează consumul de zahar creierul?”. E destul de dubios acest lucru, și mai dubios este faptul că zahărul a fost ”pus” pe aceeași scară cu heroina, alcoolul și nicotina.

2 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.