luni, 25 ianuarie 2016

Și-am trăit fericită... în sesiune

                       Ah! Sesiune! Pentru unii, așa ca mine, perioada asta e mai mult de relaxare. Am trei zile între examene, ceea ce îmi permite două zile de studiu intens și în rest pierdut vremea - relaxare.
                       De când cu sesiunea mi-am dat seama că filmulețele de pe FaceBook sunt chiar amuzante, că sunt drăguțe și fotografiile cu pisici, că ar trebui să mă apuc să mănânc mai sănătos, că poate nu ar strica să mai ies pe afară, că bateria de la telefon se duce foarte repede...
                       Și e atâta dezordine în cameră! Trebuie să fac ordine, să aerisesc, să schimb lenjeria de pe pat, să-mi aranjez animăluțele. Trebuie să șterg și praful. E cam dezordine în șifonier, nu? Așa mi se pare și mie.

                       Laptop-ul. Parcă are monitorul cam murdar, nu? De ce să nu-l șterg? De ce să nu mă bucur de culorile lui vii? Printre taste nu cred că am firimituri sau altele, dar tot o șterg. Cică e plină de microbi.
                       Îți e foame? Mie îmi e. Da, aș mânca și eu niște cartofi prăjiți. Las pentru mai târziu mâncarea aia sănătoasă. Poate și o mică omletă nu ar strica...
                       Ce se mai întâmplă pe FaceBook? Ahh!! Uite o pisicuță drăguță care se sperie de un șoricel. Uite și un papagal care înjură. Ce drăguț! Nu ar strica să intru pe Youtube, cât se prăjesc cartofii, să mă uit la filmulețe amuzante cu animale. De ce nu?
                       Ce buni au fost cartofii! Acum merit puțină odihnă. Nu ar strica să citesc niște știri, dacă tot stau. Hai să intru și pe Libertatea, Can-Can și altele de genul. Ce conținut de proastă calitate, însă trebuie să admit că îmi place rochița aia neagră, mulată, cu dantelă.
                       E ora 15. Ar trebui să mă apuc de învățat. Hmm! Însă mai întâi să mai văd ce mai e pe FaceBook și pe Gmail și Youtube.
                      Am primit o notificare de breaking news. Șase morți, trei răniți. Trebuie să o citesc din mai multe surse, trebuie să știu că acele informații sunt concise, clare, nu mă pot baza pe o singură sursă. Wow! Subiectul ăsta trebuie urmărit.
                     Trebuie să mă apuc de învățat. Uite caietele, foile, pixurile.  Unde e planul ăla cu ce am de învățat?
După 10 minute...
                     Aaa!!! Ce pisică frumoasă. Hai să-i dau like. Da, foaia aia... am pierdut-o. Trebuie să o rescriu frumos ca să văd ce am de învățat. Îmi trebuie și un pix cu pastă neagră. Nu pot lucra doar cu roșu și albastru.
                    După 40 de minute... Așaaa... Am terminat. Acum să las planul ăsta pentru examenul de peste două săptămâni la o parte și să iau planul cu lecțiile pe care trebuie să le învăț pentru examenul de peste trei zile. Wow! Ce de cursuri! Oare le am pe toate? Dacă nu le am pe toate, cui i le pot cere? Oare cine scrie frumos? Hai să le număr... Mda, sunt toate. Cred că pe semstrul viitor nu ar strica să mai lipsesc și eu, că până la urmă nu pierd nimic important.
Primul curs...
                    Bleah! La ce naiba îmi vor folosi mie teoriile astea în viață?! Oricum le uit după sesiune. Oricum nu o să mă întrebe nimeni la un eventual interviu de angajare care sunt axiomele comunicării și părțile unui discurs. Ce naiba înseamnă cuvântul ăsta?! Dex... Mda, interesant. Voi încerca să-l folosesc și eu de acum, sună interesant.
                    Oare ce mai e pe FaceBook? Oare au postat colegii mei ceva pe grup? A mai apărut vreo notă pe UMS? Uite o fotografie cu X. Are ochelari. Mereu îmi spun că ar trebui să o mai întreb ce face. Oare de ce nu mă țin de cuvânt? Chiar așa de preocupată sunt încât nu mai am timp să o salut? Nu! O să vorbesc cu ea după sesiune. Iar pentru asta îmi pun semn pe telefon. A! Ce drăguț! Am un mesaj. Cum de nu am simțit telefonul?! Drăguț! S-au gândit să-mi reamintească faptul că îmi expiră opțiune. Mulțumesc pentru că vă pasă de mine. Să știți că nu am uitat de sesizarea făcută... încă mai aștept răspuns.
                    Wow! E ora 20... Trebuie să învăț. Gata. Hai să-mi împart cursurile. Cam mult parcă pentru seara asta. Hai să fac mai puțin, că e deja târziu. Așa! E bine..
Ora 23... mă pun să dorm. Nu mai pot reține nimic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.