duminică, 18 martie 2012

Muzica

Ascultând o melodie de la Cargo stăteam şi mă gândeam aşa...
Dacă îţi plac manelele eşti un cocalar borât sau o piţipoancă.
Dacă asculţi rock eşti un jegos/jegoasă satanist/ă drogat/ă.
Dacă asculţi hip-hop eşti un/o tâmpit/ă ratat/ă, drogat/ă.
Dacă asculţi populară eşti un/o ţăran/că...
Dacă asculţi house eşti un/o drogat/ă...
Dacă asculţi cine mai ştie ce (că nu îmi mai vine nimic acum în mine)...cine ştie cum mai eşti...
Acum serios, oi fi eu grea de cap sau care-i faza aici? Cum o dai tot nu o nimereşti cu ceilalţi...Aia nu, aia nu, aia nu...în pana mea...ascult ce vreau eu. Cum tu asculţi manele aşa am şi eu am dreptul să ascult ce-mi place...
"Aoleu...de ce asculţi asta? Eşti satanistă?? Ce e? Marilyn Manson?"...Şi nu, nu era Marilyn Manson era Cargo.
Nu înţeleg de ce lumea crede că dacă asculţi ceva melodii din aria rock-ului eşti satanist. Eu nu prea pot să omor nici măcar o muscă (omor ţânţari, dar aici e legitimă apărare).
Acum o simplă comparaţie între:
         
                    Cargo- Ziua Vrăjitoarelor
                                    

                                                                Şi o melodie care mă sperie:
        
                    Finntroll- Slaget Vid Blodsalv

                                
                                              

Îmi place: Metallica, Cargo, Scorpions, Bon Jovi, Direcţia 5, Vama Veche, Maroon 5, Coldplay, Compact, Green Day, Paraziţii, Manu Chao, Volaj, Vunk, Taxi... (sper să nu fi ratat ceva).

Deci, nu-s satanistă...nu? Sper că nu...nu o să mai ies din casă niciodată dacă o să credeţi asta...Gata, promit că nu mai desenez nicio pentagramă, nu mai invoc pe nimeni, nu mă mai comport ciudat...(eram doar sarcastică)
Oricum...ce-mi pasă. Ascult ce vreau. Poate să se uite orice babă ciudat la mine, poate să zică oricine orice...atâta timp cât îmi place mie mi se rupe de ceilalţi care strâmbă din nas când aud de ălea de mai sus, dar se rup pe manele...
Înţeleg, îţi plac manelele...dar dacă tu respecţi ceea ce ascult eu, atunci şi eu respect ceea ce asculţi tu chiar dacă e Salam sau Guţă.
Eu propun să ne respectăm între noi indiferent de ce muzică  ascultăm şi să nu ne mai privim cu scârbă, orare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.