vineri, 23 martie 2012

Săptămâna asta

     Săptămâna asta aproape s-a terminat. Vine weekend-ul. A venit şi căldurica şi e bine.
Săptămâna asta a fost aşa...mai relax la şcoală. Marţi fără 2 ore de mate, miercuri fără muzică, joi fără română, vineri fără istorie (pentru unii). Se simte că se apropie vacanţa. Mai e o săptămână până la şcoala aia altfel. O bălărie şi aia. O să  ne frece prin oraş şi o să ne pună să strângem gunoiele. Eu vin la şcoală ca să învăţ carte nu ca să învăţ cum se strânge jegul aruncat de nişte jegoşi fără minte, de nişte jmecheri analfabeţi şi de nişte curvuliţe care vin la şcoală îmbrăcate mai ceva ca în club. E bine totuşi că noi, ăştia mai mari, strângem gunoie de prin curtea şcolii şi nu prea "ieşim" în lume. Ăia mai mici şi mai proşti strâng gunoie de prin parc. Alţii se duc la o oarecare grădină (etno)botanică....În pana mea..şi dacă nu am bani, ce fac? Îmi iau absenţă cu scăderea notei la purtare pentru simplu' fapt că nu am bani să mă plimb după cum li se rupe unora? Frate, sunt sărac...abia mă trimit ai mei la şcoală iar tu vrei să merg să mă plimb cine ştie dracu unde? Aiureli...
Săptămâna asta am observat un lucru...bine...două lucruri:
     1) Doar după ce mori multă lume o să-ţi simtă lipsa şi vei fi vorbit de bine. Doar după ce mori o să vezi câtă lume te cunoaştea, câtă lume îţi era aproape...abia atunci...
     2) Unii nu au curajul să-ţi spună ce au de spus în faţă. Să spună..."Băăăhh...mă enervezi...dă-te-n spanac." (înjurătură de post). Comentează doar atunci când nu e X de faţă. Atunci când e X, e pupat în cur de cei care îl vorbeau.
Săptămâna asta mi-am  bătut propriul record la bătături...6 bătături în total. Sunt cea mai tare...
În rest...mă pregătesc pentru weekend...O să învăţ. La chimie, franceză, cred că şi biologie şi am o bănuială că şi la istorie...Plus, cică, de scris vreo 12 probleme la matematică....din care vor fi făcute...doar câteva, în cel mai fericit caz.
Aaa...şi încă ceva...Îmi bag ceva în fosilele dracu. Azi-dimineaţă am urcat în super-mobil şi duhnea a naftalină...Deehh..a venit primăvara şi s-au scos hainele de la naftalină. În fine, nu asta voiam să spun. Şi cum ziceam, am urcat în super-mobil (autobuz/tramvai) ascultând muzică în căşti. Dându-mi seama că se cam aude, încercam să dau mai încet. În timpul ăsta mă fixează cu privirea o scorpie nenorocită de fosilă fosilizată. Băăhh...deci se uita la mine de parcă zici că acum mă muşca de gât. În gândul meu "piei drace...". Baba, cu aceeaşi privire de balaur cu 7 capete mâncător de promoţii, îmi zice: "Auzi fetiţă, nu ţi-e ruşine să asculţi aşa muzică în autobuz?"...Stăteam şi mă gândeam ce să-i răspund fosilei. Să-i răspund ceva frumos, sau să-i urez "moarte plăcută"? Eram în dubii...Am ales partea mai de mijloc aşa..şi i-am murmurat printre dinţi un doar "Ascult ce vreau eu, când vreau eu, unde vreau eu". S-a mai uitat Baba-Cloanţa la mine câteva secunde, apoi şi-a întorc căpuşărul ăla cu păr movaliu şi nu ştiu ce a mai bombănit pe urmă. Şi acum mă gândesc din nou...dacă aş fi ascultat populară oare ce morţii mă-sii îmi mai spunea hoaşca asta? Să dau mai tare? Ar fi dansat? Ar fi făcut o horă? Eu doar ascultam Cargo...Huăăă...mâncători de promoţii!!!
Cam atât acum. Restul mai târziu.

3 comentarii:

  1. Foarte tare ! Deci pe baba cu privire de balaur nu e interesa ca ascultimuzica tare , ci .... ce fel de muzica asculti !

    RăspundețiȘtergere
  2. iti dai seama cat o sa mergi pe jos=))
    taci fta ca "ne gospodarim singuri" =))
    haaaai nu exagera a zis diriga ca cine nu are bani nu vine...da sa nu inseamna ca NU are niciunu
    asta cu injuratura de post e d la floarea:)))
    sunt 14 nu 12
    chimia da....

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cand ziceam ca babele obisnuiesc sa spuna: "Raposatul meu sot era un om minunat!" Cu trei zile inainte sa decedeze ii strigase de se auzise in tot blocul: "Nenorocitule! Mi-ai mancat zilele!"

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.