vineri, 13 iulie 2012

Leapşă

Am preluat o leapşă de pe blogul Alexandrei şi vreau să răspund la ea.

Despre mine

1. Orientare sexuală: heterosexuală... ce altceva?!
2. Ceva la care eşti groaznic: la mate îs praf
3. În braţele cărei persoane ai vrea să fii: :)) ehh... nu se zice aici
4. O descriere a stimei de sine: mdaa... următoarea
5. Cine sunt cei mai buni prieteni ai tăi: Floarea, lenea şi mâncarea
6. Cartea preferată: "Un ceai cu ţipete de sâmbătă - Adrian Lustig"
7. Cea mai mare diburcaţie din viaţa ta: "Să mă nasc sau să nu mă nasc..?!!"
8. O descriere a celui mai bun prieten: sunt 3, care din ei?
9. Animalul preferat: Motănel
10. Cineva care-ţi lipseşte: A.
11. Ce ai făcut ieri: am scris pe blog, am citit, am mâncat, am stresat lumea pe mess
12. Cea mai mare realizare: am trecut la mate :))
13. O descriere a persoanei pe care o urăşti: mare, negricios, cu ţigara-n gură şi cu aceleaşi haine de vreo 2 ani
14. Top 5 cântece la momentul de faţă: cam greu să aleg doar 5, dar încerc
           Metallica - Nothing else matters
           Gorilazz - On Melancholy hill
           Manowar - Heart of steel
           Tiziano Ferro ft. Kelly Rowland - Breath Gentle
           Zaz - Je veux
15. Ce găseşti atractiv la sexul opus: hmm... trăsăturile feţei... felul cum se comportă...
16. Animale pe care le-ai avut: un peruş
17. Aroma de îngheţată preferată: vanilie
18. Locul unde ai vrea să fii în acest moment: undeva la mare...
19. Cel mai urât lucru pe care ţi la spus cineva: "Nu puteai să iei mai mult de un 8 la chimie...?"
20. Unde ai locuit înainte: cred că în burtă...
21. "Te-aş iubi dacă... m-ai lăsa să te omor" ;;)
22. Planuri de viitor: să iau BAC-ul din prima, să dau la o facultate... să intru la stat... şi mai vedem
23. Cel mai jenant moment: hmm... a fost atât de jenant încât nu-mi aduc aminte
24. Două din nesiguranţele tale: habar nu am
25. Ce ai face dacă ai câştiga la loterie: m-aş ciupi, sigur visez
26. Ce-ţi place cel mai mult la tine: că lenevesc?!
27. Ce trupe/cântăreţi ai văzut live până acum: nici una/nici unul
28. Câţi copii vrei în viitor: :)) ohh.. da... poate 2..
29. Ceva la care te pricepi: să lenevesc, să citesc, să mănânc...
30. Cel mai drăguţ lucru pe care ţi l-a spus cineva: ăăă... mă mai gândesc (nu, nu asta mi-a spus :)) )
31. Ceva ce ţi-ai dorit în mod repetat: un aparat foto.. Nikon, Canon..
32. Relaţia cu părinţii: pe o scară de la 1 la 10... undeva pe la vreo... 4-5
33. Ceva ce ar fi trebuit să spui cu multă vreme în urmă: "Tre' să învăţ la mate..."
34. Mâncare preferată: tot ce conţine carne
35. Locul preferat: acasă, pe scaunul de la calculator
36. Relaţia cu fraţii/surorile: cu frate-miu... hmm... destul de bună... e bun de momeală
37. Citatul preferat: "Timiditatea - un defect al oamenilor mari, tupeul - defectul oamenilor mici." (Maurice Coyaud).
38. Ziua de naştere: 27.04.1995

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.