marți, 17 iulie 2012

Isterie pisicească

- Motăneell!!!
- Da pisicuţo.
- Mă înşeli cumva?
- Cum ţi-aş putea face ţie aşa ceva?
- Dar de unde să ştiu eu că nu ţi-ai găsit altă pisicuţă?! Spunee!!
- Ce geloasă eşti...
- Nu sunt geloasă, dar spune-mi... ţi-ai găsit pe alta?
- Nu pisicuţo, nu... nu sunt eu motănelul tău?
- Ba da...
- Păi şi atunci?
- Tu eşti singurul meu motănel.
- Iar tu eşti singura pisicuţă...
- Aşa să fie..că altfel te omor. Aşa şi trebuie... ca eu să fiu singura ta pisicuţă. Ai auzit?? Hai, fugi şi prinde-mi un şoarece să uit că m-ai înşelat şi discuţia de acum să nu se mai întâmple niciodată... că altfel îţi zbor puricii. Ai înţeles?
- Dar pisicuţo... nu te-am înşelat... Da o să-ţi aduc...
- Nici nu mai era nevoie să-mi răspunzi. Pentru asta 2 şoareci. Fugi!

* Şi taci! :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.