marți, 28 ianuarie 2014

Iubire matematica*

                          Sunt o integrala definita pe inima mea si inima ta din radical din tine inmultit cu mine ce este egala cu iubire infinita.
Sunt o fractie simpla ce trebuie sa o amplifici cu iubire si sa o simplifici apoi cu rabdare.
Suntem un sistem cu doua necunoscute, iar necunoscutele sunt inimile noastre.
Suntem doua matrice cu numar egal de linii si coloane.
Ni se da o problema in care sa aratam ca elementele multimii mele se regasesc printre elementele multimii tale.

                          Fericirea mea consta in infinitul din ochii tai, in buzele tale ce le strang pe ale mele ca intre doua paranteze, in bratele tale ce ma cuprind ca un modul. Sarutul tau e concret si pozitiv.
Te-ai taiat la deget si izomorfismele se revarsa prin taietura ta, iar eu trebuie sa te bandajez cu morfisme si tangente. Te talavesc printre cifrele lui pi, dar tot tu ramai ecuatia mea de gradul I.
                          Tu esti functia f, iar eu sunt primitiva functiei tale. Trebuie sa aratam ca suntem strict crescatori in visurile noastre. Trebuie sa demonstram ca nu suntem monotoni. Trebuie sa arat ca limita mea tinde la o realitate palpabila, ca tu esti partea mea intreaga, iar eu partea ta fractionara si ca nu putem trai fara relatii. Trebuie sa facem un sistem intre relatiile noastre, un sistem de relatii ca cel al lui Viete pentru ecuatia de gradul II. Pot presupune ca tu esti imaginea, iar eu sunt preimaginea functiei tale. Trebuie sa calculam o combinare de n visuri de-ale mele cu k ganduri reale de-ale tale. Trebuie sa demonstram faptul ca suntem continui pe acelasi interval de gandire.
                          Trebuie sa admitem faptul ca suntem doua necunoscute ce apartin unei matematici avansate.

2 comentarii:

  1. Matematica nu se poate iubi punct.
    Desi folosirea termenilor matematici pentru a exprima iubirea este foarte interesanta ,dar totusi citeste prima mea propozitie.

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.