sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Scrisori cu dragoste*

Daca iti ascult soaptele cu urechea dreapta
Inima ta bate clipele vietii mele.
Daca iti ascult soaptele cu urechea stanga
Inima mea bate clipele vietii tale.

Dragul meu,

                         Mereu mi-am dat seama de greseli abia dupa ce le-am facut. Amintirile trecutului, neclaritatea viitorului si alegerile prezentului... toate sunt ale mele. 
                       Durerea surda si amara o ingramadesc pe o singura coala alba. La final va fi manjita de gandurile mele, de tot ceea ce simt, de tot ceea ce am simtit.

                      De fiecare data m-am intors din drum zicandu-mi sa te mai privesc pentru ultima data. Dar de fiecare data nu am putut merge mai departe. Inima nu m-a lasat. Mi-am zis ca pot invinge decizia inimii, dar totul a fost in zadar. 
                      Opusele se atrag, dar am vrea sa fim la fel. Ne suparam, dar am vrea sa ne intelegem. Suntem departe, dar am vrea sa fim impreuna. Incurcate sunt caile acestui drum. 
                     Ultima picatura de vin imi aluneca de pe buze. Se scurge incet si-mi atinge un san. Puteai fi tu acum... Puteai fi de mult... dar nu esti si nu ai fost, in viitor nu se stie daca vei fi. 
                     E un continuu joc despre care as putea scrie ore intregi, dar totul ar fi in zadar... tot nu l-am juca cum trebuie.
                    M-ai sarutat, te-am strans in brate, m-ai jignit, te-am suparat, am plecat, m-ai chemat, am revenit si am continuat. Esti si bun si rau. Esti o combinatie de sentimente, ganduri si trairi ce poate distruge sau cladi, ce poate iubi sau uri. 
                   Nu-mi plac discutiile lungi, vreau fapte. E greu de suportat drumul asta ce mi l-am ales, dar incerc sa razbesc si sa ajung intr-un loc frumos. Sunt simpla in gandire si nu trebuie sa te cobori sau sa te urci la nivelul meu. Am fost confuza si furioasa, alta data lacrimile de bucurie mi-ar fi impaienjenit vederea... dar nu a fost sa fie de data asta. Fotografii cu tine mi s-au derulat in fata ochilor, dar am fost impasibila... si asta m-a durut cel mai tare. A fost cel mai greu sa realizez ca, de fapt, vreau ceva mai puternic, ca m-am saturat de tot ceea ce a fost pana acum.
                 Nu stiu ce va fi in viitor, daca toate lucrurile se vor aranja in modul in care vrem noi. Vom trai clipa si vom vedea ce va fi. Inca tin la tine.

Cu drag....

3 comentarii:

  1. romantele ,,,,partile acelea in care eu nu sunt capabila sa sa inteleg rostul sau mai bine spus sa arat acest gen de scrieri, mda mai am de crescut vorba vine, dar stii peter pann avea un motiv sa nu-si doreasca sa creasca . mda....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare are genul sau de a scrie :). Sau poate tu inca nu ai descoperit ca poti scrie asa ceva.

      Ștergere
    2. la asta nu m-am gandit inca :)) ...dar tot prefer sa te citesc pe toi=))

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.