luni, 6 ianuarie 2014

Scrisori cu dragoste*

Draga mea,

                        Imi place sa-mi incep scrisorile dedicate tie cu apelativul "draga mea". Imi place pentru ca tu imi esti foarte draga si esti o fata foarte dulce.
                        Sper sa te fi luat prin surprindere cu aceasta scrisoare, deoarece stiu cat de mult iti plac scrisorile si cat de fericita te fac doar cateva cuvinte insirate pe o hartie. Inca de la inceput vreau sa mentionez faptul ca imi e dor de tine si ca as vrea sa fim impreuna mereu si sa nu-ti mai simt lipsa niciodata. Stiu iubito, ne-ar fi greu sa fim impreuna, deoarece distanta asta e mare. E atat de mare incat doar prin vis o pot parcurge si doar acolo pot fi cu tine, iubito.

                       Imi e dor sa-ti strang in brate corpul firav, sa-ti mangai parul matasos, sa-mi mangai obrajii cu mainile tale catifelate, sa-ti simt respiratia calda in noapte, sa-ti simt buzele moi sub atingerea nemiloasa a buzelor mele...
                      Iubito, as vrea sa-ti mai aud inca o data vocea, sa te mai aud razand... sau sa te mai aud inca o data plangand. Imi e dor de momentele in care iti stergeam lacrimile, te sarutam pasional si apoi te strangeam in brate si te simteam moale si blanda. As vrea sa-mi mai adormi inca o noapte pe pieptul dezgolit. As vrea pentru inca o noapte sa ma joc in parul tau. As vrea sa-ti mai simt inca o data buzele pulsand sub presiunea buzelor mele. Imi pare rau ca te-am suparat de atatea ori. Imi pare rau pentru fiecare lacrima pe care ti-am smuls-o din ochii tai inocenti si puri. Regret ca acum nu mai pot face absolut nimic pentru a-mi indrepta greselile pe care le-am facut.
                    Abia acum, mult dupa ce ai plecat, mi-am dat seama ca m-ai iubit mult, sincer si cu pasiune. Numai tu ai fost in stare sa ma strangi in brate si sa ma saruti chiar si atunci cand eu te goneam. Numai tu ai fost in stare sa-mi zici ca ma iubesti chiar si atunci cand uitam de ziua ta si nu-ti cumparam niciun cadou. Numai tu puteai fi fericita chiar si atunci cand iti daruiam un singur ghiocel si-ti dedicam o poezie scrisa de mine. Numai tu ai fost in stare sa-mi luminezi chiar si cele mai negre zile si niciodata nu ti-am multumit pentru asta... sau poate nu am apucat sa o fac.
                   Iubito, de ai fi aici chiar si pentru o ora as fi cel mai fericit om de pe acest pamant. As vrea doar sa te sarut, sa iti multumesc pentru fiecare bucurie pe care mi-ai sadit-o in suflet si care a rodit in timp si sa iti spun cu voce tare ceea ce nu ti-am mai spus vreodata: te iubesc. Imi imaginez cum ai reactiona la auzul acestor cuvinte rostite de mine. Cred ca ai plange, iar lacrimile ti-ar uda obrajii imbujorati si m-ai saruta cu sete.
                  Imi e dor de tot ceea ce ai fost candva si din pacate nu mai pot gasi in nimeni. Imaginea ta a pus stapanire pe mintea mea. Stiu iubito, stiu ce mi-ai spune daca ai fi aici. Mi-ai spune sa-mi gasesc pe altcineva pentru ca merit, apoi mi-ai mangaia un obraz si mi-ai lasa o urma de buze pe obrazul meu aspru. Chiar daca imi voi gasi pe altcineva, o sa ma mai gandesc la tine. Nu am cum sa uit fiecare moment petrecut impreuna, fiecare atingere, fiecare rasarit ce ne prindea unul in bratele celuilalt. Chiar nu te pot uita si nici nu as vrea sa te inchid intr-o incapere a mintii mele impreuna cu toate amintirile ce-ti apartin.
                  Imi e dor de acele momente in care te intindeai, dimineata, lenesa in pat si murmurai un "buna dimineata" amortit. Imi e dor de momentele in care te comportai ca un copil si te alintai in bratele mele, cersindu-mi macar un sarut. Imi e dor de clipele in care, nebunatica cum erai, renuntai la haine si te lasai fotografiata. Nu-mi pot sterge din minte zambetul tau cald, dulce si totodata superb.
                  Mai sunt multe de zis iubito, dar inima mi s-a strans puternic si ma cearta pentru toate greselile ce le-am facut. In stomac fluturii inca imi mai zboara pentru ca inca mai am vie in mintea mea amintirea primul sarut ce ti l-am furat intr-o zi de inceput de toamna. Imi e vie si amintirea primei noastre intalniri, momentul in care ti-ai fi dorit din tot sufletul sa te intorci acasa doar pentru ca iti era teama de ceea ce ar fi urmat sa se intample. Dar totul a fost bine iubito... si tu, la fel ca mine, nu ai vrut ca acele ore sa treaca, ci ai vrut sa fim impreuna mereu.
                  Ma opresc aici, draga mea iubita. Sper sa primesti asta si acolo unde esti tu, departe, plecata in graba din lumea asta. Ai lasat totul in urma si ai plecat departe... departe unde numai prin vis mai pot ajunge la tine. Nu stiu daca tu, de acolo de sus, ma veghezi... dar uneori te simt langa mine, iti simt parfumul si respiratia calda.
                 Iubito, as vrea sa-mi pun o dorinta: vreau sa ma auzi cum iti spun ca te iubesc.

Cu mult drag,
Cel ce te va purta mereu in suflet

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.