luni, 14 iulie 2014

Cod al vestimentației de vară

                         Știu că nu sunt cu nimic mai bună dacă voi începe să critic, însă e absolut necesar să o fac. Nu mă pot abține să nu critic acele maimuțele care se lasă violate în mod conștient prin țiuta lor transparentă și sumară. Însă unde nu e loc de îmbrăcăminte transparentă și sumară, e loc de cizmulițe... și nu, nu din alea croșetate, ci din alea din piele (de neuron mort - proprietate personală, deoarece suntem în acei ani în care învățăm să reciclăm, iar unii au atât de mulți neuroni morți încât își pot face încălțări din ei).

                        Mă țineam de ceva timp să scriu un ”Cod al vestimentației de vară”, însă până acum am crezut că îmi voi pierde timpul aiurea înșirând cuvinte fără noimă care nu vor fi de folos nimănui, pentru că se știe că toată lumea se îmbracă cu gust și numai cu haine de firmă... și dacă se poate, să umble și cu eticheta/etichetele pe afară să ”moarââ fetilii” sau să ”moară asta de ciudă că n-are bani să-și cumpere haine din mall, așa, ca mine”.
                       Astăzi voi începe cu vestimentația reprezentantelor sexului frumos, într-o altă zi, când m-o lovi inspirația, voi scrie și despre vestimentația reprezentanților sexului tare din pantaloni, că unii sunt tari numai acolo, asta după ce văd specimene îmbrăcate sumar.
                      În primul rând, dacă ești fată și nu ai o bluziți din aia ce-ți lasă la vedere buricul, bluziță ce-ți acoperă doar sânii... nu exiști. Adică dacă nu ai o asemenea bluză în garderoba ta, ești o ființă jalnică ce nu ar trebui să se îmbrace nici cu haine de la S.H.-ul din spatele blocului, ăla pe care multe ființe cu fițe îl vizitează, iar dacă te întâlnești cu ele îți zic că sunt cu cineva și că deh: ”eu mă respect, nu cumpăr de aici”.
În al doilea rând, dacă nu asortezi acestei bluzițe o pereche de pantalonași din ăia care să lase la vedere juma' de fund, încât să dai undă verde tuturor celor ce visează la o bucată bună de cărniță, la fel... exiști degeaba... Și în continuare exiști degeaba dacă la asemenea ținută nu asortezi un plic extra-mare și o pereche de cizmulițe (de data asta croșetate). Cu o astfel de ținută poți fi lejer ținta tuturor masculilor cu neuronii coborâți un pic mai jos. Am uitat să precizez coafura și machiajul. Dacă nu ai un coc din ăla în vârful capului, poate și o floare supra-dimensionată, un ruj roz pe bot și fondul de ten de un centimentru pe față încât îți e greu să ai vreo expresie... atunci, da, degeaba exiști. Și cum era să uit de prea des întâlnitele ”unghii cu gel”, măsură extra-mare să te extra... satisfaci.
                    Altă ținută: Dacă nu ai colanți cu animal print, degeaba exiști. Dacă nu ești grasă, dar totuși ai astfel de colanți, degeaba exiști. Încă de la Eva, continuând cu Epoca de Piatră, apoi cu civilizațiile din Egiptul antic, apoi cu epoca în care tronau părul lung, dantela și decolteele, din anii '30, și până la țigăncile din ziua de azi... să știți că toate damele ”bine” purtau colanți cu animal print pe sub rochii. Adică asta era moda. Dacă nu purtai, nu existai. Nu mai erai sexy în pat alături de bărbatul viselor tale umede din zori de zi. Această modă s-a menținut până în ziua de azi și din nefericire se va menține și pentru următoarele zeci de milioane de decenii de acum înainte, încât s-au primit informații că extratereștrii ne urmăresc modul în care ne îmbrăcăm, dorind să se inspire de la noi și astfel să-și schimbe vestimentația aceea verde (pe care o știm cu toții din filmele S.F. vechi) cu o vestimentație animal print... poate ceva dungi de zebră și pete de leopard pe spate (încă nu sunt horărâți).
La această ținută a mamiferelor pământene (pentru că până la urmă și femile ce îmbracă aceste haine sunt tot niște mamifere) se asortează un maiou tot cu animal print, pentru că dacă nu ești toată animal print nu exiști, iar dacă nu exiști nu ai ce pune pe contul tău de Facebook plin de ratați care-ți dau like și comentarii de genul: ”Frumi mai esti ubita!” sau ”Poop la tn d gagica booona ce ejti” și alte dejecții literare de genul acesta. La toată această ținută se asortează o pereche de unghii cu gel (unghii tehnice mi se șoptește în cască) cât mai pline, cât mai urâte, cât mai mari, cât mai ascuțite, cât mai jalnice.
Unor astfel de specimene am vrea să le dăm ”ctrl+alt+delete”, dar nu putem, cel puțin nu acum, dar sperăm la o evoluție favorabilă a tehnologiei.
                 Azi v-am prezentat succint două vestimentații în mare vogă. Vă mai aștept și altă dată la ”disecat” parașute la modă.

4 comentarii:

  1. Păi sunt de acord cu tine aici ,dar dacă unele nu pot să acapareze atenția prin inteligență o fac altcumva ,intr-un mod mai superficial ,dar fiecare face ce vrea ,doar că mi se pare cam aiurea unde s-a ajuns .

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum eu locuiesc la țară, pe aici nu întâlnesc asemenea specimene, însă liceul e plin de asemenea dive care mai bine nu s-ar mai chinui să dea bani pe haine și să vină la școală în costum de baie.
    Acum aproape toți sunt plini de fițe, chiar și băieții, însă eu oricum am decis să nu-mi mai cumpăr haine, pentru că până la urmă, nu haina îl face pe om.
    Am destule ființe din astea în liceu și cum machiajul emană falsitate, am renunțat la el definitiv (poate un rimel aplicat discret în zilele de duminică sau când am eu chef).
    În fine, trăim printre asemenea specimene, fără creier care nu știu să promoveze altceva decât aspectul fizic și falsitatea evidentă de la o poștă.
    Sunt de acord cu tine și mă bucur imens că nu ești o blogăriță care postează despre ce machiaj să folosim când vrem să cucerim tot felul de tâmpiți.

    o zi bună,
    bobiță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ar veni în costum de baie, ar fi și ăsta de fițe.
      Machiajul emană falsitate, însă îți dă un pic de încredere în tine atunci când ai ceva probleme cu tenul.
      Tocmai mi-ai dat o idee de postare :)), sper doar să nu uit să o scriu.
      O zi bună și ție!

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.