marți, 19 iulie 2016

Caut băiat serios pentru lucruri serioase

                   Eu sunt genul ăla de persoană care se atașează destul de mult de unele lucruri, însă asta nu înseamnă că sunt vreo obsedată care nu se poate despărți de ele. Nu am nicio obsesie, nu am colecții dubioase, nu păstrez bluzița aia de când aveam cinci ani doar pentru că îmi place desenul de pe ea.
                   Da, uneori simt lipsa anumitor lucruri, însă asta e, viața merge mai departe. Sunt sigură că fiecare dintre noi are un obiect de care îi e greu să se despartă sau nu-și poate continua viața fără el.

                   Eh! Așa îmi pot începe și eu povestea mea în care obiectul de care aveam cea mai mare nevoie pe timpul verii s-a dus. Deși nu era al meu, eu m-am atașat de el. Îl vedeam ca pe un prieten. Era acolo... curățel, mereu rece, aproape mereu plin. Însă m-a părăsit! A plecat... Oricum, speranța rămâne vie și sper să ne revedem în toamnă.
                  Despre cine e vorba? Despre Frigider. Avea un ursuleț pe el. Era drăguț. M-a părăsit exact când trebuia să-și facă cel mai bine treaba. Așa am ajuns să mă duc la Carrefour la fel de des precum mă duceam la toaletă. Deja începusem să cunosc casierele, pe cei de la zona de gastronomie...
Ce să faci?! Grea viața fără frigider...
Și așa mă gândeam eu: Cum ar fi să dau anunț pe net?!

Caut băiat serios pentru lucruri serioase! Nu mă interesează banii, mașinile sau dacă ai master. Nu mă interesează dacă stai în chirie, cu părinții sau la cămin. Ceea ce mă interesează e să deții un frigider funcțional. Nu mă interesează dacă e moștenire de la bunica ta sau l-ai găsit în apartamentul în care stai. Ceea ce mă interesează e să fii cât mai aproape de mine pentru a nu muri de foame până ajung la frigiderul tău. Primesc pachet destul de mare de acasă, așa că sunt dispusă să ofer 30% din el. Procentajul e negociabil, în funcție de poftele mele. 
Așadar, dacă ai un frigider funcțional și ești din aproapiere, dă un semn! Dă o șansă mâncării mele! Nu o lăsa să se strice!

Cred că anunțul ăsta m-ar fi scutit de câteva drumuri până în Carrefour și aș fi întâlnit și oameni noi... dubioși, dar cu frigider.
Doar când nu ai acel ceva, îți dai seama cât de important e... Așa și eu cu Frigi! Frigi, sper să ne revedem cu bine la toamnă. Te pup direct pe gheața ta din congelator. A ta unică și simpatică... prietena cu fluturi pe pereți.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.