miercuri, 20 iulie 2016

Pokemon Go, versiunea românească

                 De când am aflat vestea că a apărut nebunia aia de joc Pokemon Go, am vrut să-l am. Într-un final l-am instalat, însă bateria mi se duce atât de repede, încât mă întreb dacă l-am încărcat în ziua aia. Nu, jocul ăsta nu e de mine...
                 Cred că o variantă românească a jocului ar fi prins mai bine la public. Putea fi: ”BOR Go”, ”Gândaci Go”, ”Pepeni de Dăbuleni Go”, ”Cocalari de pe plajă Go”, ”Pițipoance în cluburi de fițe de la malul mării Go”, ”Bătrâni nespălați din autobuze Go”, etc.
                 Sunt atâtea variante românești posibile ale jocului... Sunt sigură că ar fi fost mai palpitantă o versiune din cele de mai sus, în comparație cu Pokemon Go, un joc în care trebuie să cauți niște chestii imaginare.

                 Gândește-te numai la versiunea ”BOR Go”, în care trebuia doar să-ți activezi GPS-ul și să bagi în BORmingi toate bisericuțele pe care le întâlnești în drumul tău. Dacă ar fi așa jocul, te asigur că bunica ta s-ar strădui să deslușească tainele smartphone-ului, doar pentru a strânge un punctaj mai mare decât vecina aia care se laudă mereu.
                  La versiunea ”Gândaci Go” studenții de prin cămine s-ar fi bătut în scoruri. Numai noaptea când se duceau la baie făceau scor maxim. Chiar primeau puncte bonus pentru mai mult de 20 de gândaci prinși în mingi în mai puțin de un minut. Ar fi primit combo atunci când i-ar fi aplicat o talpă de papuc fix după ceafă gândacului, să nu știe ce l-a lovit.
                 În jocul ”Pepeni de Dăbuleni Go”, jucătorii trebuie să identifice și să marcheze pe hartă exisența pepenilor de Dăbuleni în piețele din orașe. Cei cu punctajul cel mai mare vor primi câte un pumn de semințe de pepeni de Dăbuleni pentru a fi plantate și a-și crea propria recoltă de pepeni. (Ciudat ”recoltă de pepeni”, însă trecem peste).
                 În versiunea ”Cocalari de pe plajă Go”, jucătorii trebuie să identifice cocalarii de pe plajă, după cum spune și titlul jocului. La o sută de cocalari prinși în Cocalaromingi, jucătorul primește zece gloanțe și un pistol.
                 În ”Pițipoance în cluburi de fițe de la malul mării Go”, jucătorii trebuie să prindă cât mai multe piți în Pițimingi, iar jucătorul cu cel mai mare punctaj poate pleca acasă cu cea mai evoluată specie de Piți prinsă.
                 Versiunea ”Bătrâni nespălați din autobuze Go” aduce la fiecare 100 de bătrâni mirositori prinși în Sconcsmingi,  baxuri de deodorante și săpunuri ce vor cădea din cer.

                 Mai sunt și alte versiuni ale jocului ce pot fi implementate și pot avea un succes fulminant în România, însă mă opresc aici, înainte de a da prea multe idei creatorilor de jocuri. Zău că nu mi-ar plăcea să mi se fure ideile...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.