miercuri, 15 februarie 2012

Nu mă complic cu găsirea unui titlu

    Am o stare de apatie şi o căldură suspect de caldă îmi invadează corpul. Nu-s îndrăgostită...Apatia poate mi se trage de la vreme, încă nu ştiu...dar sper să-mi treacă.
Nu ştiu cum sunt alţii dar mie îmi cam vine să-mi bag şi să-mi scot exact ce nu am din anumite fosile, cunoscuţi în calitate de bătrâni. Unii sunt simpatici, alţii..pppff...parcă nici nu i-ai scoate din origini.
În staţia super-mobilului două fosile care discutau. Una s-a hotărât să iasă pe afară să nu cumva să-i înţepenească articulaţiile alea tinerele. Şi vezi dom'le s-a gândit să faca asta cu busu'...adică nu pe jos, ci cu super-mobilul (autobuzul). Mdaa...Fiinţa cealaltă s-a gândit să iasă pe afară pentru a mai vedea lumea. Cum se vede lumea? Exact, prin geamul aburit al unui autobuz. Mdaaa....
Şi se-mping, şi se-mping (coada vacii apucând?? *nu ştiu de ce mi-a venit să scriu asta)...coate-ţi dau şi sus şi jos...că-s bătrâni, iar "tineretul din ziua de azi e nesimţit". Futu-vă-n aripă...dacă aveţi chef de plimbare, marş pe jos...fosilele dracu. Voi plătiţi o (bip)...mare de tot pe abonamente, pe când eu plătesc abonamentul ăla şi mai mult merg pe jos. Abia aştept să se încălzească ca să nu mai fiu nevoită să mai merg în compania fosilelor.
Dar oricum...uneori se mai întâmplă şi chestii mai amuzante în super-mobil care te fac să mai uiţi de fosile şi de al lor miros de naftalină. Azi era un tip cam praf...(adică beat, făcut muci :D) care se credea în metrou dar în acelaşi timp şi în avion. "Urmează staţia Eroilor cu peron pe partea...ăăă...dreaptă...? Aveţi grijă la scări şi vă mulţumim că aţi zburat cu noi."
Mdaa...cică să nu iubeşti unele fosile...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.