joi, 19 aprilie 2012

10 chestii

1) No...acum să mă umflu şi eu niţel în pene. Mi-o zis un cititor că scriu fain. No, deci e bine.
2) Ieri mi-am adus aminte de o cunoştinţă de-a mea şi de modul în care se prezenta băieţilor/bărbaţilor: "Bună! Eu sunt o leopardă în pat."
3) M-am decis să încep nişte noi postări...mai artistice aşa. O să încerc să-mi expun aici "creaţiile" pe care le fac în GIMP.
4) Mai sunt 8 zile....
5) Luni începe şcoala din păcate...
6) Sper să înceteze ploaia asta nenorocită şi să se încălzească.
7) Chiar acum mi-a venit o idee de un nou post.
8) Urmează să scriu un ceva....
9) Cam atât.
10) Pa.

3 comentarii:

  1. Sunt o leoparda in pat ? Si barbatii carora li se prezenta, n-au trimis-o la zoo ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţi nu au trimis-o la zoo...au trimis-o în pat...la ei.

      Ștergere
    2. Pai trebuiau sa fie fraieri sa nu serveasca femeia, daca urla hormonii in ea in halul ala !

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.