luni, 23 aprilie 2012

Ceva despre şcoală şi încă ceva

    Azi am început şcoala după o vacanţă de 2 săptămâni, dar care au fost vreo 3. Aşa să fie mereu, ca acum ...:D. Azi, din motive de sănătate, pentru mine ziua de şcoală a fost mai scurtă. Asta e...şi aşa nu aveam chef de chimie şi franceză. Apropo, la chimie am luat 8. Deci, 8 am zis. Deci am făcut un progres: de la 5 la 8 e ceva...Dar oricum şi la cât am învăţat...pfff şi acum "recit" reacţiile: benzen + HONO2 în prezenţă de H2SO4 se obţine benzen cu NO2 sus. Dacă  le repet, cred că mi le aduc aminte pe toate 20 şi ceva de reacţii. Dar nu mă stresez...Singurul lucru de care îmi pare rău e că Floarea a luat notă mai mică decât Căluţ, chiar dacă ea s-a străduit să înveţe. Ufff...asta mă enervează cel mai tare. Că te strofoci să înveţi şi vine altul şi copiază şi ia notă mai mare decât tine...Păi e corect? Eu zic că nu.
   

    * Vreau ca pe 30 aprilie toată lumea să aibă concediu. Aşa vreau eu. Eu sunt mai darnică.:D
    * Vreau căşti de Samsung.
    * Vreau să fie timpul aşa frumos ca acum.
    * Vreau nişte opincuţe mai colorate.
    * Vreau un tricou cu un desen pe el. Un personaj din desene animate ceva...
    * Vreau....nu ştiu ce mai vreau.

* Mai sunt 4 zile...
   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.