luni, 30 decembrie 2013

Rezumatul zilelor

                         Astept cu mare drag noul care sper sa-mi aduca un bac luat, o intrare la facultate, sanatate si bucurie (a se observa ca nu am cerut si iubire/dragoste). Zilele acestea am inceput sa prind drag de acele mici creaturi numite "copii". Sunt frumosi doar cand dorm si sunt cuminti, in rest sa se duca la ma-sa si ta-su sa urle. Nu stiu daca o sa am vreodata copii, dar daca o sa am sper sa fiu o mama ok... nu una cum ma imaginez eu acum.
                      Pana acum nu am crezut ca mai sunt persoane carora sa le placa sobolanii (adica hamsterii mei scumpi si dragi). Unul din sobolani, de bucurie, a facut pe el (de fapt nu a facut pe el, ci pe altcineva... si cum nu exista scutece pentru hamsteri iar ei sunt prea idioti pentru a-si da seama de ceea ce fac, inevitabilul s-a produs).
                      Intr-o noapte chiar ma intrebam de ce port eu atatea bratari, iar pe langa raspunsul logic "pentru ca imi plac", am mai gasit unul... si acela: "pentru a atarna mai mult".
                      Nu stiu cum e pe la altii, dar eu ma cam bucur in astfel de perioade ca nu ma pot ingrasa. Mananca si din asta, si din asta, dar din asta nu ai gustat, da' sigur nu mai vrei nimic? Cred ca la unii e un tic partea cu "ia si mananca" sau au impresia ca mancand atat cat vor ei o sa devin grasa si frumoasa precum o rata indopata. Pardon, eu nu renunt la silueta mea de schelet gras.
                  Uneori e bine sa mai scrii si prostii, te eliberezi... dar si mai bine e atunci cand iti aduci aminte si bagi tableta la incarcat pentru a sta ca un om obsedat de tehnologie intins in pat si butonand cu mult drag.
                   Noapte buna sau buna dimineata, conteaza ce vrea fiecare tinand cont ca e trecut de miezul noptii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.