sâmbătă, 21 decembrie 2013

Vin sarbatorile!

                          Vin sarbatorile iar lumea parca zici ca a intrat in priza (desi mai bine ar intra in altceva, ca oricum prostia unora imi da mari dureri de cap, dar de fapt nu stiu de ce ma complic). Toata lumea se inghesuie sa cumpere cate o bucatica din ceea ce a fost candva un Ghita, sa cumpere fructe (in special portocale, mandarine si mai nou "clementine" - adica mandarine deghizate), lumea cumpara multa ciocolata, cadouri si multe alte prostii.

                         Pe la tembelizor tot urla tanti alea de la stiri ca "vai, suntem saraci, salariile sunt bune de... nimic", dar romanul, bata-l vina, nu se simte bine daca nu cumpara mult. "Sarbatori imbelsugate si masa plina de bucate"... urarea asta au luat-o ca atare unii. Fie ca esti sarac lipit pamantului sau putred de bogat, daca nu ai bunatati specifice craciunului pe masa, nu existi.
                         Mie nu imi plac sarbatorile. Pentru mine e o singura sarbatoare in an, adica ziua mea de nastere, restul sunt un mare "fas". Da, imi place sa primesc si imi place si mai mult sa daruiesc mici (sau mai mari - dupa buget) cadouri celor apropiati. Imi place mai mult sa-i vad pe restul fericit, pentru ca fericirea lor ma incanta si pe mine. Nu imi plac sarbatorile pentru ca lumea incepe sa o ia din loc in perioadele astea.
                        Se da un raion (sa zicem) cu lucrusoare din domeniul IT, mai precis niste tablete. Si tabletele astea sunt puse la dispozitia omisorilor pentru a fi testate. E inevitabil sa mai spun ca statea lumea la coada pentru a le incerca... si nu, nu era "tineret", ci erau persoane trecute bine de prima lor tinerete. Wow, fascinant... fara cuvinte... wow, o tableta!
                       A doua chestie ce m-a frapat a fost coada de la portocale si verisoarele ei. Parca zici ca sunt fructe rare ce se gaseste doar iarna. Gresit, se gasesc oricand, doar ca daca nu se inghesuie lumea sa cumpere, asta inseamna ca nu se cauta, deci - in concluzie - nu exista! Si cumpara lumea de parca zici ca ar trai numai cu aer si portocale, mandarine, clementine. Dar vedeti voi, prin nu stiu ce laboratoare de la marginea pamantului asta rotund, s-au facut niste experimente si a aparut Clementina (glumesc, desigur). Ce e Clementina? Verisoara mai mica a Mandarinei... si jur ca Mandarina, Clementina si Portocala par nume de tiganci. ("- Fa Clementina, de ce nu poti fi si tu ca var-ta asta mai mare, Mandarina?Uite la ea ce pelicica are, ce rotunjoara ii, ce colorata si rumena-i in obrajori...").
                      Un alt lucru ce ma enerveaza de sarbatori sunt colindatorii care, de fapt, in ultimul timp sunt in mare parte tigani. (Chiar acum trec pe strada niste tigani cu surle si trambite...) Suna la usa, baiguie niste colinde amarate si rasuflate "la anu' si la multi ani' ". Eu daca beau vodka si cola tot le zic mai bine decat ei... le dau clasa. Anul asta am zis ca pun afis la intrarea in scara. "Care indrazneste sa sune la apartamentul x, isi va lua ceva dulce"... dar nu bomboane si acadele, plus fata de drac.
                     Si bomboana de pe coliva este preotul care vine sa cerseasca si el de sarbatori. Vine sa cante putin si sa aduca "sfanta sarbatoare a craciunului in casele noastre". Eu am zis ca anul asta o sa plec de acasa atunci cand o sa-si faca simtita prezenta. Ma enerveaza, parca zici ca-i dracu' in persoana, i-as da cu usa in cap pana s-ar lepada de Dumnezeu.
                    Dar la naiba, e sarbatoare, hai sa mancam pana crapam si sa ne imbatam pana dam in coma alcoolica... doar asa ajungem vedete la tembelizor.
Sfat: pentru a ajunge la vestitele "Stiri de la ora 17 de pe Protv" incercati sa muriti...

Hai cu portocala neamule!! Taci ca vine mandarina si portocala din urma!

3 comentarii:

  1. Si clementina nu vine :)) ? Si eu urasc ciorile alea colindatoare ...nu ca m-as omora sa le deschid si la aia care canta frumos . Macar daca ar canta melodia de la Truda ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clementina e in frigider :)). Cel putin nu sunt singura care nu-i suporta pe colindatorii cersetori.

      Ștergere
    2. Eu as bloca usa de la bloc dar s-ar supara vecinii :))

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.