joi, 4 septembrie 2014

Runda II

                            Dacă m-am obișnuit cu ideea că am învățat 12 ani și nu am o diplomă pentru că... România, azi m-am lovit de secretara de la Inspectoratul Școlar Județean Brăila pe care, dacă ar citi asta aș ruga-o să mă scuze, am deranjat-o cam grav. Apelul a durat 42 de secunde în care eu am zis doar: ”Bună ziua! Vreau să știu cu exactitate când se eliberează adeverințele pentru bacal...” atât am apucat să-i spun doamnei pe care am deranjat-o grav și îmi cer din nou scuze pentru deranjul provocat de a găsi numărul pe internet și a-l apela. Doamna mi-a răspuns pe un ton glacial că: ”Măi domnișoară, adeverințele vor fi ridicate abia azi de Inspectorat. POATE mâine o vei primi DUPĂ ora 15, după ce va fi ștampilată. La revedere.

Adică mâine, ora 15... hai nu zău?! Sper că se referea că vor fi ștampilate de directorii liceelor, nicidecum de Inspectorat, pentru că aici programul e până la ora 16. Adică, mai concis, eu plec pe muchie de cuțit rugându-mă să nu le trăznească ălora de la facultate să-mi spună: ”Știi, asta nu e bună”/”Știi, îți mai trebuia și asta”. Nu mă înscriu aici în oraș, deci voi pierde cam 3-4 ore pe drum... plus legalizările încă vreo oră. Mă pot încadra în orar numai și numai dacă... mi se va elibera acea stupidă adeverință încă de la ora 8 dimineața.
                        Lăsând asta la o parte, în ultimele zile mi-am dat seama câtă scârbă, lentoare și putere deplină stă într-o secretară. Începând de la o secretară de la școală care parcă zici că deține puterea absolută, până la acea doamnă de la Inspectorat pe care am deranjat-o și ar trebui să-mi fie rușine că am luat bacul și că vreau să mă înscriu la facultate până la termenul limită, că ce mama naibii, după termenul limită nu merge să mă înscriu? Deci, dacă ar fi să fac o listă cu cele mai enervante și mai pline de sictir categorii de lucrători, pe primul loc aș trece secretarele și funcționarii publici. Astea două categorii de ființe sunt printre cele mai dezagreabile (iar prin acest cuvând vreau să folosesc toată suita lui de sinonime, suită pe care o dedic din adâncul sufletului meu acelor ființe care o merită).

2 comentarii:

  1. Acum poate te gandesti ca meseria lor e una obositoare si chinuitoare si politetea,respectul se decoloreaza in timpul zilei. Asta ar fi singura scuza.

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.