marți, 2 septembrie 2014

Prezentă

                        După ce am adunat chiul după chiul pe aici, iar dacă aș mai fi fost la școală, acum puteam fi exmatriculată pentru că am adunat prea multe absențe... am revenit. Desigur, am o scutire. Am învățat, iar acum mi-am strâns toate caietele de mate și (nu, nu le-am dat foc) mă pregătesc de o facultate. Una frumoasă, numită pompos ”Litere”, dar nu e chiar Litere, ci e ”Științele comunicării”. Și cum ce e mai frumos se păstrează la sfârșit... e ”Jurnalism”. Acum, sperând că nu voi scoate la iveală gelozia dintr-o persoană, trebuie să recunosc că Jurnalismul a fost prima mea dragoste. Dar nu-i bai, am un suflet mare, mai e loc de o dragoste.

                       Am reușit să iau examenul ăla al maturității, iar acum îmi vine să-i spun profului de mate: ”Uite băi, mistrețule, am luat! Acum îți pot rupe și celălalt picior?
Acum că am luat, voi mai lipsi de pe aici, însă voi avea din nou o scuză: mă îndrept spre o facultate de pe malul mării. Cel puțin voi scăpă Bucureștiul de prezența mea divină pe o perioadă de 1-3 ani. Nimic nu e sigur, de asta sunt sigură.
                       La mate am fost la limită, mă consideram picată, însă un suflet mare mi-a dat 5,00... îndeplinindu-mi un vis. Chiar dacă la biologie am avut o notă mult mai mică decât mă așteptam, m-am împăcat cu ideea și-mi spun că mi-a luat de la biologie și a mai pus la mate pentru a-mi ieși nota. Desigur, din toți corigenții, eu am fost singura care a luat bacul (din câte am scanat eu baza de date cu note), iar asta mă face mândră de mine. Bineînțeles, sunt (oarecum) mândră de mine și pentru faptul că sunt a opta pe județ în sesiunea asta și a treia pe liceu, chiar dacă media o consider a naibii de mică: 7,26. Însă eu sunt fericită că am luat la matematică, iar acum mă pot duce liniștită mai departe, desigur, urmează o postare despre cum, momentan, nu pot pleca nicăieri... pentru că nimeni nu mișcă un deget pentru a da acele adeverințe.
                      Acum lecturez cărți cu/și despre ortografie, ortoepie, morfosintaxa, gramatică. Am rezistat eu patru ani cu matematica în coaste, nu rezist trei ani să fac ceea ce-mi place? Acum sper ca după primul an să pot intra la buget. Sper ca atunci când o să mă duc pe la școală să mai vând din cărți (că deh, așa mai scot un ban cinstit) să dau peste proful de mate și să-i spun că am luat, plus rânejet malefic pe față.
Desigur, am luat în calcul un posibil ghinion și astfel să nu intru unde vreau eu, dar nu-i problemă, îmi voi găsi eu alt refugiu.
Științe Economice - Afaceri internaționale
Drept și Științe Administrative - Administrație publică/Drept (deși, mai mult ca sigur, Dreptul se va tăia - va rămâne doar stângul)
Cineva mi-a sugerat să aplic și la Teologie, desigur, persoana în cauză are umor negru. Eu deja mă și imaginam exmatriculată după primele două săptămâni trăite printre niște creiere spălate (mai mult sau mai puțin) cu Ariel, apoi date un pic prin balsamul Cocolino (care face totul pufos).
Mă uitam la facultatea de Matematică și Informatică observând că acolo sunt foarte multe locuri, asta dovedindu-mi că nu se înghesuie nici dracu' să-și strice legăturile neuronale prin facultatea aia.
                       Acestea fiind spuse, ne cititm data viitoare.

2 comentarii:

  1. Sa ne citim cu bine dom'soara. Umorul tau scurt dar destul de puternic provoaca dependenta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta dependenta sper ca e mult mai placuta decat cea de alcool si alte prostii.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.