joi, 31 mai 2012

Chestiuţe

    Nu prea am mai avut timp zilelea astea să apar pe aici şi chiar nu ştiu de ce pentru că  nu am avut un program atât de încărcat care să nu-mi permită asta. Cred că e de vină distorsiunea aia temporară din nou...
Miercuri am dat 2 lucrări, azi am stat...mâine voi sta şi mai mult...De ar fi aşa mereu, doar să stai...Uff..ce bine ar fi.

    În societatea asta se aplică legea pumnului. Eu nu sunt cu bătaia...prefer să nu mai văd persoana respectivă niciodată, ori (dacă ştiu destule despre persoana respectivă) o  umilesc şi dacă are vreun defect...atunci e şi mai bine. Dar, uneori mai există şi excepţii...atunci când lovesc pe cineva, lovesc pentru că m-a deranjat foarte tare...Dintr-o bătaie celălalt poate ieşi "şifonat" rău de tot. Spital, recuperări...alea, alea...Cine este vinovatul? Desigur, eu. Cine plăteşte? Desigur, eu...că acum chiar nu mai contează ce a zis/făcut celălalt...acum eu sunt aia rea şi arătată cu degetul. Nu m-aş da pe lângă cineva care e tare-n gură doar ca să am spatele asigurat în caz de ceva. E mai bine să-mi ţin gura. Unii cred că dacă eşti tare şi dai pumni în stânga şi-n dreapta...eşti cel mai şmecher..Nu-i chiar  aşa mereu...Dacă faci asta, în ochii unora poţi fi şi un gunoi, un retardat...Nu-mi plac persoanele de genul ăsta. Nu sunt pe placul meu. Nu sunt ceea ce caut eu. Nu îi vreau în preajma mea...Nu mă simt bine cu astfel de persoane...Astfel de persoane se află la polul opus faţă de mine. Când eram prin clasa a 3-a  am dat în cineva, dar mi-a părut rău după aceea...şi acum îmi pare rău. Eram copchii...fără minte. Nu i-am spart decât buza de jos, i-am dat sângele pe nas...şi i-am făcut o vânătaie măricică pe braţ...:D Am luat un "insuficient" la matematică pentru treaba asta. (L-am  luat la matematică şi nu la purtare pentru că era pauză când se întâmpla chestia asta, iar pe urmă aveam matematica.) Mai târziu, prin clasa a 6, l-am dat pe un coleg cu capul de perete de i-am spart arcada la ochiul drept...Iar mi-a părut rău. Acum nu a mai aflat niciun profesor/diriginte. Respectivul a zis că a căzut...şi atât. Culmea culmilor...urma tot o oră de matematică. :)). Toate astea le-am făcut pentru că respectivii m-au deranjat foarte mult, dar după ce i-am lovit mi-a trecut supărarea pe ei...şi apoi îmi părea rău pentru ceea ce le-am făcut.
Acestea fiind spune, urmează o concluzie apoi încă ceva şi gata...
Concluzia: nu e bine să loveşti. Nu e normal...chiar dacă celălalt te-a supărat. Poţi rezolva lucrurile în alte moduri mult mai "dureroase", dacă vrei durere...

Acum cealaltă chestie.
Mâine e 1 Iunie...şi cică-i ziua copiilor. Ehh..ce urmează să zic nu are legătură, de fapt, cu ziua dracilor.
Pe 1 Iunie am decis să deschid un nou blog (ăsta rămâne în continuare) unde să postez poveşti. Nu voi posta singură, cel puţin aşa mi-am propus...Este invitat oricine să scrie o poveste/fantezie sau ce-o fi...Mâine voi face publică şi adresa blogului. Până atunci, oricine este interesat de chestia asta să dea un semn...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.