joi, 17 mai 2012

Paranoică sau nu??

Aseară eram foarte paranoică şi îngrijorată. De ce? Credeam că am rubeolă. De ce credeam asta? Pentru că miercuri trebuia să am franceza, iar profa a venit la şcoală să anunţe că are rubeolă şi că nu facem ora. Deci a venit la şcoală. 
Am citit repede pe net nişte simptome şi m-am panicat. "Stare de rău", notat...sâmbătă mi-a fost rău, iar de atunci nu pot să zic că mă simt extraordinar de bine. "Bolnavii pot prezenta simptomele unei răceli: tuse, febră, dureri în gat şi stare de oboseală generală." Tuse...nu prea. Febră, notat...bine, nu mare...dar prezentă totuşi. Dureri în gât, notat. Starea de oboseală generală la mine e ceva obişnuit, dar din week-end starea de oboseală e cam accentuată. Şi la toate acestea s-au adăugat câteva bubiţe, 3 la număr, care m-au alarmat şi mai mult...
Iar înainte să mă culc, mi s-a umflat buza de jos...dar doar într-o parte. Credeam că o să-mi "răsară" vreun herpes..dar nu. :D Ce bine...
Sunt paranoică şi mă îngrijorez repede....Ştiu :P. 

Un comentariu:

  1. Cred ca vineri a fost un film (Monk) in care personajele se temeau de... lepra! Daca aveti rubeola? Se transmite prin blog?

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.