joi, 3 mai 2012

Mini-vacanţă

    Zilele acestea am fost într-o mini-vacanţă, aşa...de ziua mea. A fost frumos. Am simţit cât de rece e apa mării, am vizitat, dacă pot spune aşa, Cazinoul din Constanţa, mai un grătărel, mai un jucat cu un câine...Mi-a plăcut. Mini-vacanţa asta a fost aşa o recompensă pentru faptul că în ziua de paşte am stat şi m-am plictisit în casă....
 Cazinoul din Constanţa mă aşteptam să arate mult mai bine, dar m-am cam înşelat. Era un mare dezastru pe interior. La vremea lui era foarte frumos, acum...a ajuns o ruină şi e mare păcat.







Un candelabru care acum ţine loc de cuib pentru porumbei



































Faleza arăta destul de bine, curată...pregătită pentru turiştii care veneau pe 1 Mai.

Un pescăruş mare şi frumos
*Sunt mai frumoşi pescăruşii decât ciorile






 




















Sunt doar câteva pozici selectate din cele vreo 300...

Un comentariu:

  1. foarte frumoase pozele:*
    ma bucur ca te-ai distrat:*>:D<
    si sti ce am vorbit noi azi...asculta-ma!
    mai sti cat mi-a luat sa te conving sa iti faci blog? si tu nu si nu, ca nu dom'le ca nu vreau....aaaa si pana la urma te-am convins, pentru ca eu credeam ca vrei defapt desi ziceai ca nu, pentru ca eu credeam ca tu poti sa scrii, pentru ca tu stii sa scrii, da nu crezi destul in tine! pierzi mult cand nu crezi in tine si in idealurile tale ca tot am vorbit de ele

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.