vineri, 29 martie 2013

Puţină motivare

              Merg încet şi mă tot uit înapoi. Mă uit după tine... aş vrea să fii în spatele meu. Par speriată. Sunt speriată!
              Vreau să te strâng în braţe şi să mă simt în siguranţă. Vreau să simt asta. Dar pentru a obţine orice pe lumea asta nu e de ajuns "să vreau", trebuie "să lupt" şi "să obţin". Nimeni nu-mi dă nimic. Nici tu, nici ei, nici nimeni. 
              Îmi e frig, chiar dacă soarele îşi aruncă razele calde pe pământ asupra mea dorindu-şi să mă încălzească. Dar nu va reuşi. Nu azi.
             
              Poate că de multe ori te gândeşti că nu ai niciun rost pe lumea asta, că nimeni nu te iubeşte, că nu îţi vei găsi nimic de făcut, că totul e în zadar, consumi aerul degeaba... dar gândeşte-te că nu eşti singurul. Măcar ieşi puţin din cercul tău, păşeşte dincolo de zidurile groase ale propriului castel, inspiră aerul curat... şi analizează totul. Găseşte-ţi motivaţia pentru a trăi şi secunda următoare. Nu-ţi spune că totul e pierdut. Totul va fi pierdut atunci când sufletul se va despărţi de corpul tău, până atunci nu ai dreptul să nu speri că într-o zi totul va fi bine, că vei reuşi să faci tot ce vrei, că vei reuşi. Nu te descuraja. Nu ai de ce. Nimeni nu e perfect. Nimeni nu e bun la toate. Toţi facem greşeli, toţi avem zile mai proaste, tuturor ni se întâmplă câte un necaz, toţi ar trebui să ne facem un drum în viaţă. Nu contează că e cu denivelări sau gropi... dar peste ani, când ne vom uita în urmă... măcar să spunem: "Am încercat şi am făcut, cât de bine am putut eu, lucrul x."

              Nu te lăsa jignit de ceilalţi, arată-le că poţi să obţii ce vrei. Poate că nu vei reuşi din prima, dar nu te descuraja. Trebuie să vrei, trebuie să fii motivat, să ai ambiţie.
             Ar trebui să te încrezi în acele persoane care îţi zic că nu eşti doar un suflet care trăieşte degeaba pe pământul ăsta. Nu eşti o persoană plină de defecte. Ai multe, multe calităţi. Doar trebuie să ţi le recunoşti.
             Atunci când cineva de care îţi pasă îţi spune că eşti o persoană inteligentă nu-l contrazice, analizează şi vezi de ce acea persoană te consideră în felul acela, deşi tu nu te consideri aşa.
             Atunci când după o despărţire sau pur şi simplu persoana aia la care ţineai mult şi nu aveai curajul să-i zici că o placi, o vezi de mână cu altcineva îţi spui că eşti o persoană ratată, urâtă şi idioată. Şi vin prietenii şi te strâng în braţe şi te fac să zâmbeşti scoţându-ţi în evidenţă toate trăsăturile alea bune pe care tu le negi. Şi peste ceva timp îţi găseşti o altă iubire. Să ţii mintea că viaţa ta nu a început cu acea persoană şi nici nu se va termina.
            Atunci când vrei să faci ceva, ambiţionează-te, motivează-te. Vrei să slăbeşti ca să te încapă o rochie? Atunci ce mai stai?! Nu vrei să mai râdă nimeni de tine că eşti gras/ă? Atunci arată-le la toţi cum eşti tu... arată-le că poţi, deşi ei nu te cred în stare. Să le dai puţin peste nas, să vezi ce fel o să se simtă apoi...    
            Nu îţi place cum arăţi? Nu te consideri frumos/frumoasă? Ceilalţi râd de tine, te ironizează, îţi vine să-ţi bagi capul în nisip? Încearcă să ieşi în evidenţă prin altceva, prin ceva bun. Arată-le că, deşi ei nu te consideră frumos/frumoasă, poţi avea ceva mai bun în tine şi poţi ajunge mai sus decât cel mai frumos om de pe lumea asta. Frumuseţea e trecătoare... Einstein nu a fost cine ştie ce frumuseţe, dar a fost un geniu.
            Nu trebuie să rămâi în cerculeţul tău în care e cald şi bine, arată-le la toţi dar mai întâi ţie, că poţi. Că poţi să faci şi să obţii ceea ce vrei. Trebuie să depui ceva efort, dar dacă e un efort susţinut, vei obţine ceea ce-ţi doreşti.
Succes!

7 comentarii:

  1. Stii ceva? Pana la majoratul lui Anghel o sa slabesc macar un kilogram. Macar unul, desi m-as multumi cu mai multe. Am zis! Multumesc pentru incurajare, aveam nevoie de asta in momentul asta :o3 >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Anghel este un coleg, majoratul lui este pe 13 aprilie, iar eu intentionez sa ma rup in figuri cu noua mea silueta :)) Trebuie sa obtin ceea ce vreau. Pot si voi obtine ceea ce vreau!

      Ștergere
    2. Să te văd pe 13 aprilie ;;), până atunci succes! >:D<

      Ștergere
  2. zappy uneori esti un geniu atatde bine pica asta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos si cu adevarat de tinut minte.
    Ar trebui sa mai scrii chestiuni de genul , vad ca te pricepi.
    Multumim ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai citit! >:D<
      O să încerc să mai scriu aşa.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.