vineri, 8 martie 2013

Şcoala

              Dacă săptămâna trecută nu am avut ce să scriu la categoria "Şcoală", am săptămâna asta.
Luni:
Două ore de matematică... Iese Spy 1 la tablă să rezolve un exerciţiu şi apoi trebuia să facă o reprezentare grafică. (Suntem praf la reprezentări)
Spy: "Aici, pe x 0?"
Profu' enervat: "Nu. Pe z 0."
Desigur că noi, copii proşti, am început să râdem gândindu-ne că profu' râde de noi zicându-ne "z 0"... dar ne-a explicat că există şi "z 0". Mda... ce să ştim noi?!
După prima oră de mate, ia profu' catalogul de pe catedră şi dă să iasă din clasa. Şi ieşind pe uşă ne spune impasibil: "Vedeţi că aveţi un şoarece. A intrat pe uşă." Noi în faţa clasei, la tablă, avem un fel de postament (un fel că scăunel pentru copiii mici ca să poată ajunge la chiuvetă). Desigur că şobolanu' s-a ascuns acolo. Au tras băieţii chestia aia... ţipete, urlete... o colegă deja era în capătul celălalt de hol. Era un şoarece... bine, după alţii se pare că era un şobolan... după alţii... se pare că era ditamai dihania.
Un coleg: "Ai vrea să-l tragă şobolanu' pe prof de pantaloni când e la tablă?"
Un alt colg: "Da' ce-i măh, Pitbull?"
Oricum, şorico-şobo-pitbull-ul a dat o tură de clasă şi a dispărut printre nişte ţevi.
Ora de română.
Noi: "Doamna, avem un şobolan."
Profa: "Ce aveţi măh? Să nu faceţi vreo glumă proastă... Îmi e frică de ei."
Stă profa la catedră şi la un moment dat cred că a gâdilat-o faţa de catedră pe picioare... şi s-a speriat.
Profa: "Dacă-i vorba de şobolani, eu nu mai intru în clasă la voi."
Ora de economie.
La ora de economie am dat lucrare... cu diriginta. Deci ne durea la... cizme. Noi toţi cu caietele pe sub bancă... iar diriga se apropie de Flori să admire un mărţişor pe care îl avea la haină... şi o vede pe Floare cu caietu'.
Diriga: "Aaa... de-asta ştia Florina aşa bine."
Marţi:
Chimia.
Profu' de chimia: "Vecina mea (referindu-se la mine) şi-a făcut tema?"
Eu: "Nu."
Dintre toţi profii, fix ăsta trebuia să stea pe lângă mine.
Miercuri:
Franceza.
Am pus în aplicare ochii mei de căţeluş pentru a o convinge pe Simona să ne înscriem la un concurs cu o prezentare PowerPoint. Şi da, am convins-o. Dar când a auzit de desen... din prima a zis că da, participă. Mmm..
Nah, săptămâna asta M. a lipsit de la şcoală pentru că s-a pregătit pentru olimpiada de istorie. La info am stat.. că deh, dacă nu-i M. profa nu predă, că vezi dom'ne... "nimeni nu-i interesat".
Ziua de miercuri nici măcar nu prevestea ceea ce urma să se întâmple...
Joi.
Iar nu a avut chef profa de info de predat... s-a făcut că are treabă 2 ore.
Şi de aici urmează partea interesantă.
Era pauză mare, în clasă eram 3 fete (eu şi spioancele) şi băieţii. Unul dintre nesuferiţii clasei (ăla libidinos) discuta cu băieţii despre nu ştiu ce chestie dintr-un joc... şi s-a gândit el să le arate schema... pe mine. M-a lovit. După ce că m-a durut, m-am mai şi speriat... Am vrut să alerg după el, dar nu îşi avea rostul... aşa că i-am zis ceva de bine în gura mare pe hol, apoi i-am aruncat geanta în coşul de gunoi. A venit deşteptul, şi-a luat geanta din coş, s-a repezit la mine, m-a lovit uşor cu geanta (că m-am ferit punând mâna, că altfel mă lovea mai tare) şi m-am înfipt cu unghiile în gâtul lui. Şi atunci m-a luat de păr... Spioancele trăgeau de mine, băieţii de el, iar eu mă uitam în ochii lui. Băi, privirea aia... numai prin filmele cu psihopaţi o puteţi găsi. Cred că acea privire e descrisă în cărţile de psihologie la capitolul "Demenţă". Când mi-a dat drumu' tâmpitu', am zburat la directoare (alde Spy în urma mea). Pe hol profu' de engleză vorbea la telefon.
Profu': "Ce aţi păţit?"
I-am povestit... şi cică profu': "O să-l ascult la tablă din toată materia. Pentru chestia asta, la mine are nota 2."
Şi am stat cred că mai bine de 20 de minute să o aşteptăm pe directoare care tocmai făcea şedinţă cu profii.
Simona: "Nu putea să-şi găsească şi ăsta altă pauză în care să facă chestia asta?"
După ce s-a terminat şedinţa, am vorbit cu directoarea (mai bine că nu a fost diriga la şcoală pentru că ea de fiecare dată îl pupa-n fund pe respectivu'). A zis că o să vină la noi în pauză...
Am plecat la engleză (aveam engleza). Intrăm noi (eu şi Simona) în clasă... şi îmi aruncă tâmpitu' o privire... Nici nu vreau să-mi imaginez de câte ori şi-a băgat şi şi-a scos din mine...
Se deschide uşa şi intră alţi elevi. Pfuuaaii, asta-mi mai trebuia. Mai trebuia să afle şi alţii că m-a atins un băiat...
Profu' spre prost: "La tablă."
I-a pus câteva întrebări  (adică 3, din toată materia)...
Profu': "La loc. Ai 2.... Cum ai putut mă să dai în fata asta? E una dintre cele mai cuminţi fete..."
Un băiat din clasa care ne invadase: "Cum să te baţi măh cu o fată? Bate-te şi tu cu băieţii..."
Stăteam în bancă cu Simona, iar banca e la fereastră. Ea îşi aruncă ochii pe geam şi rămâne stupefiată. Mă uit şi eu şi am văzut doar că o tanti îşi lua o haină de pe frânghie. Băiatul din faţă i-a văzut faţa şi o întreabă ce are.
Simona: "Era o tanti în sutien... Şi avea cupa mare."
Şi trecând peste faptul că profu' de engleză i-a dat câteva sfaturi cum să se comporte în faţa directoarei... şi anume: să vorbească frumos, să lase mândria la o parte... "că ai mult de pierdut". Mda.
În ora următoare a venit directoarea.
Directoarea: "Fiecare să scrie pe o foaie ceea ce a văzut."
Flori: "Dar eu nu am fost..."
Directoare: "Din trecut..."
Flori: "Aaaa..." (plus un zâmbet malefic)
Eu am scris o jumătate de pagină (scrisul meu mic, mic), Flori cam trei sferturi de pagină... la fel şi Spioancele. Ce e de admirat la Spy 1 e faptul că ea scrie foarte încet, iar dacă dădeam lucrare la română în 10 minute nici nu avea timp să scrie cât a scris acolo.
După ce a strâns foile, directoarea i-a spus ca vineri să vină  la ea.
Vineri
Abia aşteptam să văd ce îi va face directoarea...
Intră unu' de la clasa alăturată: "Ce faci măh? Ai fost la directoare?"
Şi de aici rezultă că a aflat mai multă lume despre toată chestia asta... În pauză s-a dus ăsta la directoare şi se întoarce destul de repede. Ăştia din clasă când îl văd, încep să sară cu întrebări... la care el: "Nici nu era."
În pauză bâzâia o muscă prin clasă. Spy 1: "Cum ar fi dacă ar începe şobolanu' să zboare după muscă, ca Superman?" La fizică s-a spart seminţe. Mie una îmi e urât să sparg seminţe la şcoală. S-a spart seminţe, s-a jucat cărţi... la un moment dat celălalt nesuferit (nu ăsta care m-a lăsat cu mai puţine fire de păr în cap) începe să arunce cu un pix în noi, ăştia care stăteam în spate.
Spy 1: "Parcă zici că jucăm cărţi în război."
Şi să arunce şi un alt coleg care stătea la fereastră.
Un coleg cu care eram în spate: "Bă, capu' jos că asta n-are ţintă."
Şi bine a zis că nu are ţintă...
Unul din colegi a lovit-o pe Simona în cap cu o chestie de la bancă.
Simona: "Trebuie să mă răzbun, dar cum? Gata! Îi pun coji de seminţe în geantă... Sau în bancă..."
Dar nici nu apucă să se gândească prea bine, că respectivu' dă să se aşeze pe un scaun şi se rupe scaunul.
Simona: "Karma..."
Apoi la câtă mizerie era pe jos, alde Spy au făcut-o pe "femeia de serviciu" şi s-au pus să măture. Au făcut clasa lună  (nici femeile de serviciu nu cred că măturau ca ele)... numai ca să nu se supere profa de română înlocuitoare sau să ne facă femeile de serviciu referat.
În timp ce Spy 1 mătura ce se gândeşte ea: "Cum ar fi să iasă şobolanu' acum şi să-mi zică: lasă-mi cojile aici!"
Eh, şi apoi am plecat acasă că ne-a dat drumu' profa de română.

              În concluzie pot spune că avem o mascotă a clasei şi anume: "Şorico-şobo-pitbull-ul" pe care încercăm să o creştem cu multă grijă şi să-i acordăm atenţie... poate, poate se face vreun şobolan mutant căruia i se vor scurge balele verzi şi o să-l mănânce pe profu' de chimie...
Săptămâna asta am tremurat la şcoală... era mai cald afară decât în clasă. Joi eram în clasă, vorbeam şi ieşeau aburi. În rest aştept să văd ce o să facă directoarea...

4 comentarii:

  1. Şorico-şobo-pitbull-ul" pare atat de dragut ;)) iubesc postarile astea ewu sunt facuta practic pentru ele ..mai omule nu cred si tu te bati cu baietii> Si eu miercuri mi-am infit labutzele ntr-un timp plus i-am trantit o injuratura oficiala , ceea ce eu nu prea fac , dar in fata tipului era necesara=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Eu sunt paşnică. Bătaia pentru mine e ultimul lucru. Nu am ţinut morţiş să-l ating, dar dacă el a vrut... asta e.

      Ștergere
  2. Am ras o gramada..poate facem intamplarile astea, scene de comedie..iti d-ai seama o sa fim bogateeeee..i-am citit si lui tata ultima fraza cu sobo mutant a ras si el... iti d-ai seama ce impact au..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi dai seama că tre' să preparăm o poţiune magică pentru a transforma micuţa făptură în monstruozitatea aia mâncătoare de profi (în special profi de chimie, în special profu' nostru de chimie... apoi o să scoatem bani pe el :D).

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.