joi, 23 mai 2013

:)

            Pe acordurilor celor de la Vama Veche atunci când aceştia spun că "îl urăsc pe plutonier" (da, mai nou ascult numai piese de la Vama Veche... ce să-i şi faci...) spun şi eu acum: "te urăsc şcoală".
Nişte monstruleţi mici cresc în capul meu şi se fac din ce în ce mai mari atunci când mă gândesc la faptul că la anul nu o să mai am nici pe departe timpul pe care îl am acum. Şi dacă acum mă plâng că nu am timp, păi la anu' cumpăr timp la suprapreţ, numai să găsesc pe cineva care vinde timp la kilogram.
           Altfel spus, viaţa-i naşpa (nu ştiu cum e a voastră, poate a voastră e colorată în roz şi fluturaşii zboară din floricică în floricică fericiţi... şi zburbaţi şi voi pe pajişti cu iarbă proaspătă... şi un centaur vă va lovi în plin cu copita lateralo-paralelă cu axa pământului iar voi veţi pica din acea lume de basm exact în lumea asta cufundată în căldură şi miros de fosile... şi uite aşa se duce efectul mai mult sau mai puţin al legalelor-ilegale :D).
           Umblând pe net am dat de o ştire. O fată din America s-a dus la o întâlnire cu un tip pe care l-a cunoscut pe Facebook. Cadavrul ei a fost găsit la marginea unei păduri, iar prietenul ăla de pe Facebook a fost reţinut. Ce îţi e şi cu reţelele astea de socializare... Tot felul de specimene...
            Trăiască Samsung şi Nokia care câştigă teren în faţa lui Apple, asta cel puţin în America. Eu am Samsung şi ar trebui să mă simt superioară celor care deţin IPhone (desigur că nu va fi aşa, dar mie îmi place să cred că va fi :D).
             Horoscop taur: renunţ la ideea divorţului, iau un examen, demarez un proiect şi primesc o sumă de bani.
Toate s-au întâmplat... da' toate. Mă întreb cum scriu ăştia horoscopul... În timp ce-şi beau cafeaua se gândesc la ceea ce au visat şi dacă pot pune asta în horoscop. Sau se uită seara pe fereastră şi văd în ce direcţie bate vântul iar apoi se pun să clocească chestii (neadevărate) pe care apoi să le atribuie zodiilor.

              Mda, mâine am teză la biologie :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.