marți, 14 mai 2013

Despărţirea implică Facebook-ul

Febra tezelor, ce să zic... Nimic nou sub soare.
Azi, când veneam spre casă, mergând eu pe jos... stăteau pe o canapea un el şi o ea. Ea piţi, el cocalar (că doar nu se merge după ideea: "opusele se atrag"). Ce făceau? Nu, nu făceau prostii şi nici nu citeau vreo carte. Îşi făceau poze.
El: "Fă da' ce buze ai."
Ea: "Şi ce-ţi mai plac buzele mele... Acum stai să mai facem o poză."
El: "Să mi le dai şi mie să le pun pe Facebook."
Ea: "Aaa... să-ţi dea toate fetele like, nu?"
El: "Nu..."
Apoi eu am trecut mai departe abţinându-mă să nu râd de gelozia fetei (şi de feţele lor, desigur). Se auzea vocea fetei care era în urcare şi îl certa pe săracul băiat că îi trecuse prin minte, pentru o fracţiune de secundă, să-şi pună pozele alea pe Facebook.
Cred că Facebook-ul este un nou motiv de despărţire, pe bune. Dacă vede iubiţica că i-a dat o tipă like iubiţelului ei... vaaaii, face pe leoaica iritată. Rage şi muşcă. Dacă vede el că i-a dat cineva like iubiţicii sale, face ca urangutanul: "Cine-i ăsta? De unde te cunoaşte?" etc.
Dar unii dau like la toate prostiile, nu-i problemă. Văd una în chiloţi şi fără sutien? Băieţii se înghesuie să dea like-uri. Deh, fetele mai puţin. Fetele comentează: "Ce urâtă e asta. Îi atârnă şuncile."
Şi de-asta cred că se spune că decât să te dezbraci în faţa unei femei, femeie fiind şi tu, mai bine te dezbraci în faţa unui bărbat. Cel puţin bărbatul nu comentează precum o femeie, ci el îi mulţumeşte lui Dumnezeu pentru acest dar neaşteptat.
Dacă un bărbat pune poze cu el... plin de muşchi, pe lângă vreo maşină de fiţe, prin cluburi... etc, atunci se vor înghesui fetele să dea like. Dacă dă vreun băiat like, atunci el este considerat... cred că v-aţi prins şi voi cum este considerat.
Copilul: "Bunicule, am 3000 de prieteni pe Facebook."
Bunicul: "Eh, pe vremea mea se numeau prieteni imaginari"
Există un adevăr şi în bancurile astea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.