sâmbătă, 28 septembrie 2013

Mi-ai spus odată...*

               Mi-ai spus odată că dacă văd pe cer un avion, cineva mă iubeşte. Azi am văzut trei...
Azi mi-am notat o idee pe palmă, dar a început să plouă, iar scrisul mi s-a şters.
Azi mi-am zis că mă voi schimba, că voi fi indiferentă. Dar mi-am demonstrat că spun prostii atunci când am văzut doi tineri.

Sufletul tău funcţionează pe baza lucrurilor concrete.
Mintea ta merge doar cu raţiune pură.
Dragostea ta poate fi ca o stea nou apărută pe cer.
Şi totuşi mergem mai departe ţinându-ne de mână
Pentru a rememora fiecare fiecare sărut
Oprindu-ne la fiecare cotitură.
Şi apoi vom merge mai departe prin iarba udă
Ţinându-ne de mână şi sărutându-ne.
Iar când stelele vor începe să sclipească pe cer
Şi în întuneric ne vom adânci
Ne vom preface în umbre
Şi vom pluti prin neant.

             Mi-ai spus odată că a fost numai o poveste... Şi acum linişte, te rog! Vreau să caut o fotografie veche, să mai rememorez întâmplări, să mai simt acele emoţii şi să te mai urăsc un pic. 


"Pieri din mintea mea! 
Revino-mi în inimă!"
          (Altă matematică - Nichita Stănescu)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.