sâmbătă, 28 septembrie 2013

Vorba multă...

                Cheful şi timpul de a scrie s-au diminuat foarte mult în ultima vreme. Îmi vin în minte anumite idei, nu le notez, iar până ajung la calculator le uit.
Nici măcar nu ştiu la ce să învăţ mai întâi. La mate, la română, la biologie, la engleză... sau biletele de la atestat?! Sau să învăţ pentru orice facultate care îmi trece prin minte şi care se mulează cât de cât pe aptitudinile mele? Nici să nu aud de Academie... eu am avut febră musculară o săptămână după doar o oră de sport. Luni am iar sportul, dar mă gândesc că febra asta e ca varicela (de exemplu). Ai făcut-o o dată, nu o mai faci şi a doua oară. Desigur că nu e aşa, dar făcând regulat sport (adică în fiecare luni) mă aştept să nu mai sufăr şi să merg ca o păpuşă teleghidată.

               Acum să vă spun o poveste. A fost odată ca niciodată o Elevă şi o Integrală. La început Integrala aceea a fost foarte frumoasă, iar Eleva a îndrăgit-o mult. Şi pentru că o îndrăgea mult, s-a gândit să înveţe un tabel cu integrale. Dar pentru că povestea aceasta nu e un basm, desigur că nu se termină frumos.
Eleva a îndrăgit Integrala până când a aflat că aceasta se poate integra prin părţi. De aici povestea a luat o întorsătură ciudată, iar eleva a zis: WTF?!
Da, cam aşa am zis şi eu când am văzut că ceva atât de drăgălaş ca integralele alea simple se poate transforma într-un asemenea balaur... şi mă gândesc că balaurul ăsta are mai multe capete, deci e şi mai urât.
Făcând o comparaţie între matematica din şcoala primară, continuând cu cea din gimnaziu şi ajungând la cea din liceu (profil mate-info)... am realizat că eu, ajungând în clasa a XII-a, văd din ce în ce mai rar cifre pe la matematică, aşa că mă aştept ca la română să înceapă profa să ne predea numai în cifre... să ne predea codat, ar fi interesant.
               În generală fugeam de gramatică. Îmi aduc aminte că am stat într-o noapte până aproape de miezul nopţii ca să învăţ cum se conjugă verbele la toate timpurile şi modurile, pentru că nu le înţelegeam. M-am culcat, chiar dacă le învăţasem parţial... iar a doua zi am luat 10 la conjugarea verbelor. Păcat că acum le-am cam uitat. Mi-au  mai rămas în minte exemple din: mai-mult-ca-perfect, perfectul simplu, prezent, perfectul compus şi viitor...
               Pentru ziua de azi cam atât. Vorba multă, sărăcia omului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.