vineri, 1 noiembrie 2013

Te-aş cere înapoi*

                  Mi-e dor de tine... Noaptea vine, iar amintirile îmi crestează în suflet răni adânci.
În orice clipă mi-e dor de tine şi aş vrea să-ţi revăd zâmbetul.
                  Când pierzi tot ce ai avut, sufletul îţi rămâne gol şi nebun de dor. Un vals ce s-a terminat cu amintirea ta pierdută pe strunele unei viori. Un cântec îmi vibrează în minte de dimineaţă până când soarele apune, iar apoi vii tu în mintea mea şi mă porţi pe braţe spre orizonturi noi.

Chiar dacă simplele tale cuvinte mă dor...
Chiar dacă zâmbetul tău l-am uitat...
Chiar dacă amintirile se pierd în ceaţa uitării...
Chiar dacă timpul trece, iar eu nu te mai găsesc...
Chiar dacă nu ştiu unde să te mai găsesc...
Chiar dacă multe uşi s-au închis în urma noastră...
                   Îmi e dor de tine şi îţi caut chipul în orice umbră şi fiinţă... aud ticăitul timpului ce trece, iar inima mi se strânge de durere.
                   Ţi-aş spune vorbe de dor, dar calea e lungă şi noapte e mare... Te caut pe pernă, dar nu te mai găsesc nici aici.
Dar aş vrea să te aştept... Şi o oră, şi o zi, chiar şi o lună... dar plouă tare, iar zilele trec nebune pe lângă mine. Aş vrea să te aştept şi să-ţi spun că... Acum sufletul îmi e mai pustiu şi îmi e mai rău ca-n totdeauna.
Te-aş cere înapoi, dar nu am cui te cere..."


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.