marți, 19 noiembrie 2013

Tema

"Si in acel moment lumea se opri putin in loc pentru a vedea exact ceea ce urma sa se intample..."
Si voi v-ati oprit putin in loc pentru a citi ceea ce am scris eu. Nu am inspiratie pentru un text plin de epitete, metafore, comparatii si alte minuni desprinse de prin povestile sau poeziile de dragoste. Dar pana inspiratia va sosi la mine in cap, va dau o tema... bine, de fapt, mai multe teme. Sunt dragute.


1. Fetele sunt mai dependente de moda decat baietii?
2. Parintii vostri sunt la munca. Scrieti-le o mica scrisoare prin care sa-i anuntati ca veniti tarziu acasa. Dati motivele voastre.
3. Participi la logodna celui mai bun prieten/celei mai bune prietene. Spune cum a fost.
4. Da cinci motive pentru care ai petrece un sfarsit de saptamana intr-un club de fite.

Cum sunt o eleva constiincioasa (zic eu), o sa-mi fac tema.

1. Nu, in zilele de astazi baietii concureaza cu fetele atunci cand vine vorba de moda, pentru ca baietii au inceput sa se imbrace din ce in ce mai... prost. Pantaloni mulati, la tricouri predomina culoarea roz, se poarta depilati (nu numai de par, ci si de neuroni), dati cu lac de unghii ca sa le luceasca copitutele lor de masculi, pensati ca ultimele pitipoance de pe bulevard, etc.

2. "Draga mami si tati,
Vreau sa va anunt ca in seara asta am de facut un referat foarte important care nu merita amanarea. Trebuie sa petrec ore bune in noaptea asta, cot la cot cu Maricica de peste drum, pentru a rezolva acest referat care e foarte greu, pentru ca dorim sa obtinem o nota destul de mare pentru a reusi astfel sa ne marim media pentru a reusi sa intram la facultatea la care ne dorim. Ma bucur foarte mult ca am niste parinti atat de intelegatori. Va pup si va iubesc!"

Hai sa va traduc cele de mai sus:
"Dragii mei tirani,
Vreau sa va anunt ca in seara asta o sa-mi pierd mintile prin cluburile de fite, o sa ma uit la fundul domnisoarelor si in decolteele lor, o sa beau pana pic, o sa fumez si o sa ma distrez pana dimineata. O sa stau cu Maricica bot in bot juma de noapte ca ma trec fiorii de fiecare data cand o vad si simt ca daca nu vrea de buna voie, va iesi cu un viol. Vreau sa merg in club in noaptea asta pentru ca nu vreau sa mai creada lumea ca sunt un ratat si astfel sa ma accepte si pe mine in clasa asta a lor superioara de cartier. Ma bucur foarte mult ca niste parinti atat de inchisi la minte ca voi sunt atat de intelegatori.
Va pup pe portofel si va iubesc cand imi dati bani!"

3. "Eram eu acolo, participam la nunta prietenei asteia cele mai bune cica... bine, habar nu am cum am ajuns sa fiu cea mai buna prietena cu asta pentru ca eu oricum nu o suport si am o vaga impresie ca nici ea nu ma suporta, deci nu stiu cum de ne suportam una pe alta de atata amar de vreme, dar sa o lasam balta pentru un moment cu discutia asta filozofica. Deci, cum ziceam, eram acolo... in spatele ei, si o admiram. Nu tu fund, picioare subtiri, par fara volum... si ma gandeam cum naibii a putut-o  lua-o cineva pe scobitoarea asta. Adica ma simt jignita. Eu arat de zece ori mai bine decat ea si pana acum nu am avut decat cativa pretendenti care s-au aratat a fi niste idioti insensibili care voiau numai sex, asta dupa ce au aflat ca-s divortata.
Dupa ce au zis da, motoloaga asta a inceput sa planga. Mai bine incepea barba-su sa planga... o sa-i manance zilele scorpia dracu. Pe urma m-am dus sa ii felicit. Scarba! Ce lantisor de aur avea si ce parfum. Mai tarziu ne-am dus la un restaurant unde am continuat petrecerea asta. A venit tortul, imi venea sa o bag cu capu-n tort. Cred ca numai de-a dracu a facut tortu' ala cu frisca, stia ca sunt alergica la frisca si m-a mai si manjit cu frisca pe fata... numai ca sa-mi apara mie pe fata o eruptie si sa arat ca dracu. Si acum sunt plecati in luna de miere tocmai la mama naibii, in Viena. Numai proasta de mine s-a luat dupa mama si am facut nunta la tara, printre tarani, intr-o rochie naspa si m-am mai casatorit si cu un bou si mai am si trei plozi... si luna de miere am petrecut-o la cules de porumb."

4. Motivul 1: impresie - fete/baieti tari, sexy, plini de bani,
Motivul 2: flirt - daca esti fata te relaxezi, te lipesti de vreun tip singur, il vrajesti si il rogi sa plateasca tot ce ai comandat si sa te mai duca si acasa; daca esti baiat te duci la o fata singura, te dai pe langa ea si te oferi sa-i platesti comanda
Motivul 3: socializare - sa socializezi cu decolteul unei tipe
Motivul 4: figuri - sa arati la lume ca tu esti fetitza lu' taticu si ca taticu are multi banuti
Motivul 5: sex - s-a demonstrat stiintific ca 2 din 5 persoane ce merg intr-un club de fite pleaca de acolo pentru a se duce sa faca sex.


Succes la tema!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.