sâmbătă, 3 decembrie 2011

Romeo şi Julieta (varianta modernă)

   Era noapte. Ea se afla în club, încercând să agaţe vreun tip bine făcut şi cu mulţi bani. Tot flirta cu unu şi cu altul, dar parcă nici unul nu se încadra în cerinţele sale. Se mişca lasciv pe lângă oricine era pe lângă ea poate, poate atragea şi ea pe cineva. Nu-i venea să creadă că ea...frumuşică cum era nu se uita nimeni la ea. Poate că era din cauză că era cam ţigăncuşă. "Ahh...ai naibii românii aştia, ce proşti. Nu ştiu ce pierd," gândea ea. Când colo, după mult dans şi mulă băutură de fiţe consumată apare el în prag...de uşă. Cu o statură atletică, figură şmecheră, lanţ gros la gât...ce mai, tot ceea ce dorea fata. Exista doar un simplu impediment şi anume că tipul era mai negru decât fundul unui ceaun. Dar ţinând cont că nici ea nu era prea albă, a trecut peste asta. Fetei, adică Julietei, i s-a părut că arată chiar bine tipul şi se vedea că are şi bănuţi, exact ceea ce căuta ea. Se îndreaptă spre el puţin legănată din cauza alcoolului consumat parcă prea în exces. Şi el o observă. Mică de statură, cu sânii mari...dar Doamne...avea nişte picioare aşa de frumoase care se puteau observa foarte bine prin acea rochiţă scurtă, aproape inexistentă. Cei doi ajung faţă în faţă:
 -Bună, spune el ca un adevărat macho man.
 -Bună, răspunde ea ameţită de alcool.
 -Drăguţă, te fac cu un dans chiar aci?
 - Ooo, desigur..gânguri ea ca o veveriţă în călduri.
Şi încep să danseze, să discute, să se sărute, să-şi dea seama că sunt făcuţi unul pentru celălalt. Spre răsărit de soare ei fac schimb de numere de telefon, urmând să se întâlnească pe ascuns în zilele care urmau, deoarece nu ştiau dacă părinţii lor ar fi de acord cu iubirea dintre ei.
 Zilele treceau, cei doi se întâlneau pe ascuns. Erau fericiţi împreună. El cu mulţi bani şi maşină tare, ea sexy şi dornică de cheltuit banii altora. Zilele treceau....cei doi erau din ce în ce mai fericiţi...până POC. Într-o zi filmul s-a rupt, iar părinţii au aflat de iubirea dintre cei doi cum numai nişte părinţi grijulii pot afla, ei ştiu cum, ceea ce nu trebuie.
Celor doi le-a fost interzis să se vadă. Dar dragostea era mare, mult prea mare pentru a fi oprită de nişte persoane care au trăit în epoca dinozaurilor şi nu ştiu ce e aceea dragoste de adolescent. Văzând că dragele lor odrasle nu se potolesc, părinţii au început o luptă între ei. Acum era care pe care...Familia băiatului îi spunea familiei fetei să le lase băiatul în pace, iar ceilalţi invers. Cele două familii au ajuns până la săbii şi pistoale.
A trecut mult timp în care băiatul tot încerca să liniştească apele, dar degeaba. De la un timp fata parcă se schimbase, dar nu îi dăduse de bănuit lui Romeo.
Până  într-un miez de noapte...când băiatul se hotărăşte să îşi ia mândreţea şi să fugă spre zări mai luminate unde vor avea linişte şi nimeni nu îi va deranja. Poate în Spania sau Italia, sau poate în Franţa. Ajuns la palatul unde stătea fata, se instalează sub un balcon şi începe:
  "-O Julieta draga mea iubire, că de când te-am văzut inima-mi tresaltă în valuri de iubire. Ooo..tu iubire hai cu mine, hai cu mine..oo tu iubire. Să fugim d'aci...undeva undi totul este mai bine. Ooo tu Julieta, arată-ţi faţa ta frumoasă, cu cei doi ochi ca două boabe sclipitoare. Ooo tu Julieta...iubirea mea..."
Şi atunci se deschide fereastra şi în apare un bărbat:
  "-Ce morţii mă-tii vrei mă ţigane?"
  "- Pe Julieta, dragă cetăţea."
  "-Marş dracu, până nu te bat."
Romeo al nostru pleacă, dându-şi seama că scumpa lui iubită stă cu câteva palate mai încolo. Ajuns la balconul care trebuie, începe iar:
 "- Oooo...tu Julieta, răsari te rog la geam să-mi astâmpăr dragostea. Hai să fugim de aici Julieta mea. Să fugim ca potârnichea, să fim liberi. Ooo...tu Julieta, m-am apris după tine..oo...tu Julieta mea..."
Tânărul tremura de emoţie...sau poate de frig, dar abia aştepta să-şi vadă iubirea. Dar în acel moment.. Romeo vede venind o maşină care opreşte aproape lângă el. Şiii....surpriză...din maşină coboară chiar Julieta. Aceasta nici nu-l bagă în seamă pe Romeo, dar acesta o trage de mână şi îi spune:
     "- Cu**o, de-asta îmi eşti? Ţi-am dat tot ceea ce am avut mai bun, iar tu mă înşeli pe la spate? Nerecunoscătoare ce eşti.. Ţi-am cumpărat haine, te-am ţinut în puf...Cu**o!!!"
Atunci se apropie actualul prieten al fetei:
    "- Probleme măăă??"
     - Da măăhh...Mi-ai furat iubirea, pe Julieta. Să te duci dracu!
     - Ce măă, faci figuri? Vezi poate te tai în bucăţi. Julieta e a mea.
     - Ooo...daa?? Asta crezi tu!
Iar Romeo îi aplică un pumn în gură actualului prieten. Nici acesta nu se lasă mai prejos şi îi aplică şi el un pumn. Şi încep să se bată până când adoarme pentru veşnicie într-o baltă răcoroasă de sânge propriu.
    "-Ohh..tu iubiree....cum ai putut să mă înşeli cu ăsta?
     - Ce să fac dragă dacă nu mai aveai bani?!"....
Poveste de dragoste...

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.