vineri, 30 decembrie 2011

Plictiseală

Nu ştiu ce se întâmplă cu piticii mei. În ultima vreme au cam tras chiulul de la stimularea imaginaţiei. Poate au intrat şi ei în vacanţă...sau poate în gravă..hmm...Totuşi în mintea mea sunt zeci de idei care încep..şi poc se termină. Nu le pot duce până la capăt. Oare mi-am pierdut inspiraţia? Oare să mă îngrijorez? Să încep să plâng şi să-mi pregătesc lama?
Mdaa...am o scenă sinistră în cap acum. Abia aştept să treacă sărbătorile astea. Nu ştiu de ce, dar m-am cam plictisit de sărbători. Sărbătoare, sărbătoare şi iar sărbătoare...oofff...la naiba cu ele de sărbători.
Sărbătorile şi plictiseala parcă mi-au luat din chef. Nu prea mai am chef de nimic. Adică mai am chef doar de un singur lucru: de rumegat ciocolată şi gândindu-mă la...prostii. Parcă nu se mai întâmplă  nimic incitant, parcă m-am plictisit şi de calculator. Vreau să se întâmple ceva. Ceva, ceva care să mă scoată din această rutină...poate un joc..Dar nu, nu..niciun joc. De ce niciun joc? Pentru că m-am jucat săptămâna asta un joc cu maşini...şi bla-bla-bla...iar azi-noapte cică am vorbit în somn. Şi vorbeam despre joc, adică mai exact îi dădeam indicaţii lui P.J. (fratele meu) "mai la stânga, acum la dreapta...uşor, aşa.."..Mrrr..naşpa..eu sper să fi spus doar atâta, că dacă...Doamne fereşte...dacă spuneam "alte chestii", gen dinalea nesimţie sau mai ştiu eu ce...Nu vreau ca pe urmă să mă interogheze ai mei despre "cine era respectivul de care vorbeai în somn" sau "cum îndrăzneşti să te gândeşti la aşa ceva???". Hmm...mda..naşpa.
Recitesc ce am scris şi îmi dau seama că e o  mare prostie. Mă întreb, oare de ce am scris asta? Să nu mă plictisesc? Să mă aflu în treabă? Să văd că a apărut un post pe data de 30 decembrie 2011? Hmm...
În concluzie, m-am plictisit...

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.