joi, 19 ianuarie 2012

O zi plină...

   Azi am venit cu super-mobilul sau autobuzul tramvai de la şcoală şi am avut ghinion. Dublu ghinion. Primul ghinion, a fost plin. Al doilea, am nimerit un şofer ciufut rău ( a se înţelege "cu toan(t)e, prost dispus"). Deci...omu' ăsta habar nu avea cum se conduce. Toate gropile le-a luat la rând, ce să mai zic de frâne....pfff...păi veneam unii peste alţii aşa..grămadă. În cele 2 staţii nici nu prea a stat, parcă zici că era programat. Nu mai mult de 15 secunde. Pe el nu-l interesa dacă rămânea vreo babă rătăcită prin autobuz sau că nu aveau timp să urce toţi. El nu, nimic...Parcă zici că era la Formula 1. Am stat puţin să mă gândesc...ce sunt eu oare...ce sunt celelalte..chestii de lângă mine? Cartofi sau oameni?...Eu am ajuns la concluzia că sunt oameni, dar nenea şoferu cred că ne-a confundat cu nişte cartofi...Când a luat o curbă..păi toate personele din super-mobil s-au contopit, s-au mângâiat şi aproape s-au pupat. A început lumea să vocifereze, dar lui nu îi păsa. De ce să-i pese? Are de ce? Nu. El trebuie doar să respecte graficul, atâta tot.
Am coborât...ce bine..Încă ameţită puţin am  păşit spre scara de bloc cu câteva "urări" pentru nenea şoferu': "Aşa să te conducă şi pe tine pe ultimul drum...aşa cum ne-ai dus şi tu pe noi..."


   La şcoală...ehh..mai o bătaie...mai un tremurat (de frig)..ca la şcoală. Mai o palmă peste faţă, mai un domn' director...mai un plâns...la fizică stat..că dehh...ce dracu..suntem profil mate-info, nu ne trebuie fizică..Bine, să nu se înţeleagă că mă plâng că nu (prea) facem fizica..nu,nu mă plâng, ci mă laud :P.
La engleză, profu' mi-a spus că o să trăiesc încă 200 de ani la ce stare am...nimic nu mă enervează, sunt ok, sunt zen...Chică dacă ar fi un cutremur mare, eu aş spune: "Toată lumea să stea liniştită, va trece..."
Mdaa....dar şi atunci când mă enervez...Bine, mă enervez atunci când nu-i carniţă în mâncare, când e plin super-mobilul de fosile, când...mă terorizeză pacostea aia mică pe care o numesc "Frate"...ahhhhhh...şi faptul că e iarnă...dar încerc să descopăr o tehnică nouă pentru a nu mă mai supărat din orice, pentru că fac riduri şi nu-i frumos..


Ohh...da, deci azi a fost o zi plină...plină şi de lene..îmi e somn... 
Mâine am istoria cu o fosilă de prin primul război mondial....sau poate de când s-a făcut lumea..le ştie pe toate...mama lui de fosilă...mi-a pus 6 când eu am scris tot...ffuuuuuu...gataaa..prea  mulţi nervi = riduri.

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.