duminică, 10 iunie 2012

Plictiseală...

    Afară-i cald. Soarele ăsta a început şi el să-şi facă treaba cum trebuie, nu...acolo 2-3 raze şi gata....Nu, dom'le,nu... a început şi el să se lăfăie pe tot cerul...
Acum că tot s-a încălzit ies fetiţele (spus într-un mod cât se poate de civilizat fără a jigni pe nicio purtătoare de păsărică) în fustiţe...şi încă ce fustiţe dom'le...d-alea de nu le acoperă nici măcar juma' din fund (parte dorsală, cur...). Şi pe urmă, tipesele astea (spus din nou într-un mod civilizat) se plâng că se uită toţi lăbar...ăă...masculii la fundul lor. În coama mea...de ce s-or mai plânge, nu ştiu. Se  îmbracă în fuste mini (de li se vedă minusculul creier....că acolo bănuiesc că au astfel de specimene creierul...că de l-ar avea în chestia aia de pe umeri s-ar îmbrăca şi ele niţel mai decent), iar pe urmă tot ele se mai întrebă de ce râde lumea de ele...nu cu ele...Proasto, poţi purta o fustă niţel  mai lungă! Cine ţi-a zis că vine sfârşitul lumii dacă o să porţi o fustă care să-ţi acopere niţel fundul te-a minţit...
În fine, dacă atât le duce pizda (creieraşul adică) pe unele...să le lăsăm în pace.
Afară e o zi minunată, extraordinară în care fosilele de gen feminin îşi etalează garderoba scoasă de la naftalină. Cu ce ocazie? Azi se votează băi! Când mai au ele şansa de a-şi etala  minunatele haine de acum înşpe mii de ani?? Doar acum...ofertă limitată.
Sincer, nu ştiu cum o să fiu eu pe la vreo...70 de ani aşa...dar dacă o să devin vreo babă nebună şi labilă psihic vreau să fiu omorâtă cu un glonte-n cap. Da' să reuşiţi măi din prima...Staţi calmi că nu o să bântui pe nimeni. Aaa..şi să spuneţi poliţiei că a fost dorinţa mea...Nu, nu am păţit nimic. Nu am intrat în nicio depresie cauzată de insufienţa notelor la matematică şi de emoţiile de care am parte atunci când intră profu' de mate în clasă.

Sunt invidioasă, posesivă, uneori răzbunătoare, trec de la euforie la supărare şi invers într-un timp relativ scurt.. sunt visătoare şi-mi place, învăţ şi-mi face plăcere...râd şi încerc să văd partea amuzantă din tot...nu-mi place să mi se dea o atenţie sporită, prefer anonimatul...nu vorbesc mult, dar mă exprim mai mult prin mimică, scris şi simplele desene pe care le realizez...îmi place să fiu creativă...calmă.
Nu fumez, consum băuturi alcoolice destul de rar iar atunci când o fac nu beau în exces (doar puţin din fiecare..). În schimb consum multă carne, fructe şi dulciuri...
E cineva care vrea să mă adopte?:D



4 comentarii:

  1. putin din cola sprite? :d
    eu te adopt sa imi faci masaj la umeri:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce Cola..neaahh...dau Cola pe bere, cel puţin de la asta parcă nu se mişcă liniile şi nu are nici gust dulce...
      Heeii...nu merge aşa...Mă adopţi şi atât. Nu trebuie să fac nimic în schimb. E suficient că sunt lângă tine, ce mai vrei? Când mai ai prilejul de a mă avea în preajmă? Niciodată.

      Ștergere
  2. Fetele alea sunt libere sa se imbrace oricat de indecent au ele chef. Nu-i normal ca barbatii sa urle cand vad o fusta scurta, si ar trebui pedepsiti prin lege. Insa cum populatia e primitiva, se comporta ca maimutele urlatoare, si nu ca niste oameni civilizati.
    Eu le doresc cretinilor alora, sa vina in America si sa urle, fluiere, comenteze dupa femei : in maxim 5 minute ar avea catusele pe maini. E incredibil cat de prompt raspunde politia la astfel de apeluri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo...aici nu e acolo. Ce o să zică poliţia de la noi dacă te duci la ei şi le spui că nişte unii au fluierul după tine? O să-ţi zică să te duci la naiba-n praznic că ei au treabă nu stau la fleacuri din astea.
      Mai avem mult până să ajungem departe.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.