joi, 28 iunie 2012

Politică

    Ştiu că până acum nu am mai scris despre aşa ceva, dar acum nu mai rezist. Eu nu suport politica. Nu-i suport pe ăia din politică. Dacă ar fi fost nişte persoane care s-ar fi gândit într-adevăr la binele ţării... mai ziceam.
Dacă aş fi pentru o zi preşedintĂ, i-aş maltrata pe toţi politicienii  provocându-le o moarte lentă dar sigură... Le-aş turna ceară fierbinte pe piele mai întâi, aş lăsa-o să se întărească... apoi aş curăţa totul cu peria de sârmă... Apoi i-aş tăiat uşor cu lama din 3 în 3 cm... Apoi i-aş obliga să intre în apă amestecată cu sare... O adevărată fantezie, dar nu despre asta vreau să vorbesc aici...
Aici vreau să vorbesc despre oligofrenul ăla de Năstase. Păi cine... tastatura mea (să nu zic nişte organe genitale) se crede mucea ăsta să mintă un popor întreg cum că vezi dom'le el s-a împuşcat (în gâtu mă-sii)? Păi cine puma mea îl crede bă pe ăsta când el a ieşit din casă cu un fular la gât, fără urme de sânge, fără pansament, fără mască de oxigen? Chiar aşa fraieri ne consideră?
Păi cum dracu să te împuşti, să te pătezi de sânge, să stai cu glontele-n gât... şi să zici: "Ahh... mi-am pătat cămaşa un pic la guler. Stai să mi-o schimb... Să  mai aştepte puţin salvarea că vin imediat".
Tu eşti la un pas de moarte şi-ţi mai pasă că ţi-ai pătat cămaşa... Măcar putea să se mânjească cu puţin ketchup, dacă tot nu a curs sânge. Cel puţin aşa părea totul mai real...
Iar acum când a ieşit din spital (sau de unde mama dracu a ieşit) ţinea gâtul ţeapăn şi cu zâmbetul acela care cere numai pumni şi cuţite-n ochi... Cum să ieşi cu gâtul ţeapăn, fără niciun pansament, după ce te-ai "împuşcat"? Păi cine ne crede retardatul ăsta?
Un om simplu era de mult la răcorică şi nu i se mai permitea atâta circ şi panaramă.
Un om simplu nu cred că era atât de apărat de o droaie de mincinoşi, de la familie până la doctori şi avocaţi.
Un om simplu sigur s-ar fi împuşcat să scape de lumea asta...
     Eu le doresc o moarte lentă şi chinuitoare...

Un comentariu:

  1. Mda... Din cauza lui sunt şi doctorii anchetaţi, că vezi-Doamne nu ştiu ce... Să îşi vadă de treaba lui, poate o intra în puşcărie!

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.