miercuri, 10 octombrie 2012

A... zi de şcoală

   Azi am început cu o oră de franceză. Profa nu a ţipat, nu a urlat... a fost destul de calmă. Avea treabă... 
Informatică. M-a scos la tablă... Am ştiut :). Eu am luat 9, iar ceilalţi pe care i-a ascultat au luat 3... Pe ceilalţi a zis că îi va mai asculta şi mâine, de mine nu a zis nimic. Sper să-mi treacă nota în catalog. :)
A doua oră de info. Mai un covrigel, un stix... ;;), o vorbă mică printre matrici pătratice, for, for şi diagonale... 
Istoria. Pfuai, da'  numele meu e atâââtt de frumos încât profu' nu se poate abţine în a nu-mi rosti numele. 2 de ori chiar, dar am ştiut :P... pentru că mi-am învăţat. Unii s-au blocat. "Reformulează te rog şi pune totul într-o propoziţie...". "Teoria... ăăă". (E atât de "frumos" profu', încât te intimidează...). 
La mate... ne-a adus profu' cărţile. Cine naiba pune un Cal să strângă bani??!! Desigur, nu îi ieşeau banii... că X nu a dat... dar, de fapt, martorii spun că a dat... Calcula suma de bani folosind telefonul. Profu': "Lasă telefonul ăla, nu ai nevoie de el." Număra profu' banii... şi, un tâmpit, loveşte cu o chestie în bancă. S-a speriat profu' şi a început să ţipe :)). Pe urmă ne-a dat tema. "Exerciţiul 1, 2, 3, 4, 5.... " (17 exerciţii), dar unu': "Domnu', da' asta-i tema de vacanţă?". Acum are de unde ne da temă... ppppfff....
La sport am plecat. Am plecat şi ieri şi a făcut directoarea control. Clasa noastră nicăieri. Ieri, la sport rămăsesem 4 fete... i-am spus profului că plecăm şi am plecat. Acum tot el cu gura mare că de ce am plecat... Prima dată când am venit de la 7 el nici măcar nu a venit, a doua oară că cică fetele nu trebuiau să vină... apoi având orele de la 1 la 2 ne-a dat EL voie să plecăm... Acum cine să-l mai înţeleagă?!!

Pfuuuaaiii... mâine am iar 2 ore de info... şi pe lângă altele am şi religia :>.

3 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.