joi, 4 octombrie 2012

A.... zi de şcoală

Când mă duceam spre şcoală am trecut pe lângă Gigi... Gigi nu e un el, ci... la Gigi se fac cei mai buni covrigi. Da, are un nume tâmpit. Şi cum treceam eu aşa... pe lângă... venea un miros frumoooss... Desigur că m-am oprit să-mi iau 2 covrigei... şi uite aşa am întârziat vreo 5 minute la prima oră, mai exact la informatică. Şi când am ajuns profa zicea notele de la testările iniţiale. Trecuse de mine şi nu am mai întrebat-o pe urmă cât am luat, dar cică vreo 7 (da... da... nici mie nu-mi convine). A început să ne predea matrici şi la info... Până acum nu-i nimic complicat.
Următoarea oră... religia. Da, iar ne-am rugat... cu faţa la perete. Noi, de fapt, ar trebui să facem rugăciunea înainte de mate... nu înainte de religie.
După religie am avut iar info. Iar am întârziat vreo 5 minute. E vina Florii... Şi după ce am ajuns noi, a venit altă profa şi a trebuit să mergem la noi în clasă... :-<.
La engleză... Căluţ la tablă... "Greşit, greşit... greşit... Bravo! Ai luat şi tu o notă bunicică...".
Nu am ce să scriu despre ora de română că nici nu am făcut-o.
La biologie ne-a predat. Nu-mi place ca profesorul să predea şi să nu înţeleg ce spune... pentru că nişte animale (adică "scumpii" mei colegi) fac prea multă gălăgie iar profesorul nu face nimic ca să-i liniştească. "Florea, iei notă...", asta o tot spune din clasa a IX-a... şi numai o singură dată s-a ţinut de promisiune, punându-i... 2 (?) sau 4...

Bine că mâine stau acasă... Dar nu stau acasă pentru că e ziua educaţiei... ci sunt zilele liceului. Şi ca să nu ne mai dea şi vinerea viitoare liber, s-au gândit ei (prost) să le pună tot acum. Bine, de fapt, zilele liceului erau pe 5 şi 6 octombrie, dar nu strica încă o vineri liberă... aşa cum se tot zvonea săptămâna trecută.

Azi am pus mâna pe nişte rânduri secrete pe care aşteptam să le scriu de vreo săptămână încoace. :>

Sociabil: M. este sociabilă (linguşitoare).
Modă: C. este în pas cu moda... piţipoancelor.
Fotbal: Cică P. joacă fotbal... 8-|
Renegaţie: B. este renegat de întreaga populaţie.
Calculator: Singurul prieten al lui E. este calculatorul...
Handbal: Capul lui într-adevăr seamănă cu o minge de handbal.
Română: Vrei să te pui bine cu profa de română, hâ??
Culoare: Da, un Cal pe post de brad de Crăciun.
Liber: Liberă? Ai nevoie de companie?
Distracţie: Pe bune, tu chiar crezi că ştii să te distrezi?
Amuzament: Te crezi clown?
Nimic: La fel ca în capul tău...
Sport: Da, sigur! Te crezi Mutu?
Muzică: O manea... ceva??
A zâmbi: Poate ar trebui să încetezi (păpuşă Barbie...)
Încredere: Hai fii serioasă, nu poţi avea încredere nici în tine...
Artă: Da mă... Picasso!!
Adormită: Trezirea frumoasa din Pădurea Adormită!

3 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.