luni, 15 octombrie 2012

A... zi de şcoală

Cred că deja aţi prins ideea că lunea am primele două ore mate... analiză chiar... A venit diriga în clasă.
Diriga: "Te muţi cu M.!"... 
B.:"Da' doamna..ăă..."
Diriga: "Acum!"...
M.:"Scumpul meu coleg..." 
Roxana: "Colegul meu de bancă e o maimuţă."
Pe urmă am avut româna. A venit o Baba Cloanţă să o înlocuiască pe profa noastră, că profa noastră de română cică-i plecată să o vadă pe Parascheva...
Pe urmă am avut info. Pfff... joi lucrare... Offf...
Pe urmă am avut economia, sau cel puţin trebuia să o avem.. dar am făcut un soi de dirigenţie. S-a vorbit despre cei doi tâmpiţi ai clasei... Mi se face silă de cele 2 specimene. Diriga vorbea cu unul din ei, iar el râdea :|. Eu nu cred că ta-su îi spune lu' mă-sa de faţă cu el: "Când ne-o tragem şi noi?", "Ştii ce-i aia felaţie?", "Te pun capră..." sau ta-su lu' ălalalt dă în mă-sa până o învineţeşte...
Aa... am uitat. Am avut şi franceza. A întârziat profa vreo 20 de minute. Minuneeeee!!! A fost şi în toane bune...! Ne-a şi predat... (Poate s-a dat bărbatul ei bine pe lângă ea de dimineaţă :-". Nu, nu ne-a zis ea asta... :P)

"Copii sunt oglinda părinţilor." Oare e adevărat?

*Da, ştiu că am scris puţin... dar astăzi s-au întâmplat puţine.

Un comentariu:

  1. Colegul meu de banca e o maimuta..:))stau si ma gandesc la fraza asta si rad continuu.Unii copii sunt intradevar oglinda parintilor altii nu.De exemplu:eu am parte de bunul simt de la tata si ar mai trebui sa am si tupeul+limbajul mamei pe care Slava Domnului imi e rusine sa il oglindesc.Iar acei copii care sunt copii perfecte ale parintilor eu cred ca li se impune treaba asta.

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.