marți, 16 octombrie 2012

A... zi de şcoală

Azi am avut prima oră geografia. Cică trebuia să dăm lucrare, nu am mai dat... ci a ascultat pe câţiva. "Haideţi măi... nimeni nu îşi mai aduce aminte? Nu... păi... voi vă gândiţi cum să chiuliţi la ora aia, vă gândiţi la Ionică, la Vasilica... Oare s-o fi trezit Vasilica? Oare ce face Ionică?" Da' cam aşa-i :D.
Pe urmă am avut mate... "Cine nu şi-a făcut tema?" Desigur, s-au ridicat în picioare doar cei care nu îşi făcuseră deloc tema :P. Restu'... inteligenţi dom'le :>. Azi s-a umblat cu votu'... vot pentru vicepreşedinte... Roxana şi-a dat demisia în speranţa că va învăţa mai bine. Îhîî...
Pe urmă am avut engleză. La engleză s-a realizat operaţiunea "Tablă-borş". Da' a ieşit o tablă frumoasă... Îi miroseau mâinile a borş respectivului care a şters tabla, iar profu' l-a trimis la femeile de serviciu după nişte săpun sau detergent. Nu i-au dat nimic femeile de serviciu.
Profu': "Clar, ţie nu au vrut să-ţi dea." O trimite pe o fată... Se întoarce fata... dar şi cu femeia de servici care avea în mână... o sticlă... de... Domestos.
Femeia de servici: "Hai să te speli pe mâini"
Colegu': "Nu, nu lăsaţi... e bine aşa..."
Tanti: "Hai să te speli"
Colegu': Nu, nu...
Până la urmă a plecat colegu' cu tanti la baie.
Profu': "Să vedeţi voi ce o să miroasă...."
Vine colegu': "Eu nu mă spăl cu ăla... Miroase a clor."
După engleză am avut chimia. Cea mai oră!!!!
Profu': "Cine nu şi-a făcut tema?" 
X: "Eu"
X: "Eu"
Profu': "Şi dacă v-aş pune câte-un 3?"
X: "Mă scuzaţi domnu'... o să-mi fac pentru data viitoare..."
....
Profu': "B. am auzit că doamna dirigintă o să te bage joi în consiliu profesoral..."
Îl bagă la dracu... Nu o să-l bage nicăieri.
La fizică a dat dracu-n prof...
Roxana: "Arrrrrrrrrrrrrmmoonică" ( :P )
Profu': "S. treci la loc că-mi faci nervi..."
X: "Roxana, da' mai taci din gură... Deranjezi clasa"...
Ce să zic... Ea înainte vorbea şi o durea undeva de linişte... Acum e matură, vrea să înţeleagă de la tablă...
Mai pe la fără 25... X făcea cea mai mare gălăgie :|. Mdea...
La sport... Nesuferitu' s-a dat pe lângă fete.. Dar nu le-a atins, ci s-a jucat cu ele un soi de volei...
La un moment, eu stând pe bancă... îmi arunc privirea spre locul unde se jucau ei. Era Flori într-o parte şi Nesuferitu în partea cealaltă. Singuri! Nu se priveau în ochi... :)).

Şi mâine am sportul. Şi istoriaa... Şi două ore de info... Uff...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.