duminică, 10 februarie 2013

Ăla-i meniul...

Orice corp scufundat în apă face soneria (sau telefonul) să sune. 
           Eu am impresia că cineva se joacă cu noi. Aşteaptă să intrăm la duş şi imediat pune un spiriduş d'ăla glumeţ să sune la uşă sau la telefon. Sună, fuge, sună, fuge... sau... sună, închide, sună, închide... Ieri făceam duş şi aud soneria. Desigur, asta se poate întâmpla numai când sunt singură acasă. Se poate altfel?! Altfel nu are farmec. Nu mai e de râs... Sună o dată. Nu dau importanţă că mi se făcuse instructajul: "Nu dai drumul la nimeni". Serios?! Vine lupu' şi mă papă?
"Trei iezi cucuieţi, uşa mamii descuieţi... că mama v-aduce vouă..."
"Taci dracu că ne-am pus vizor."
Şi uşa mea are vizor şi numai pe la ştirile de la ora 17 am văzut violatori şi hoţi d'ăştia care-ţi bat în uşă şi apoi te i-au la... întrebări. Dap, la întrebări.
Nu, nu era niciun violator şi nici hoţ nu era... era doar un tip trimis pe teren pentru a încheia contracte pentru anumite servicii. Nu măh, nu... nu i-am dat drumu. Adică nah, nici nu aveam timp să mă îmbrac, că doar nu-i deschideam uşa tipului doar cu prosopul pe mine. Serios acum...
Chiar mă întreb dacă i-a deschis cineva vreodată uşa doar într-un prosop sau în alte ipostaze...
           În altă ordine de idei... cică vine Valentine's Day. Cineva mă întreba ce fac în acea zi absolut minunată, plină de iubire, de ciocolată, de trandafiri, de ursuleţi care spun "I love you", de multă iubire... şi alte bălării de-astea. M-a întrebat ce fac de Valentine's Day, doar ca să mi se laude că vai dom'ne... ea se duce cu iubiţelu' ei la munte şi că o să-i cumpere iubiţelu' nu ştiu ce bijuterie şi că a zis iubiţelu' că o să-i cumpere multă ciocolată şi multe, multe flori... Şi întrebarea mea a fost: "Tu ce faci pentru el?". Ea a rămas puţin în aer şi apoi mi-a răspuns: "O să-i fac un colaj foto cu noi doi...". Vaaaaii!! Cât de drăgguuţţţ!!! Cât de adorabiliciosss!!! :| Nu ştiu de ce se chinuie iubiţelu' ăla atâta... adică nah, eu am o bănuială... dar hai să fie doar bănuială... pe când ea o să-i trântească un colaj cu fotografiile când ei se plimbau prin parc, când ei se pupau, când ei stăteau la un cocktail într-un club de fiţe... când ea poza nud pentru el (de asta ultima nu mi-a zis, am pus-o de la mine). Serios acum , tipu' se dă peste cap şi o duce pe asta la munte şi îi cumpără atâtea, iar ea o să-i trântească un colaj. Stupid! Oricum, tipu-mi pare că are un scop ascuns. Că pâna la urmă ce dracu să vrei de la una de 17 ani?! (În fine trecem peste faptul că şi eu am tot atâta :D...). Nu ştiu ce cred alţii despre Valentine's Day, dar mie mi se pare stupidă rău. Prea multă iubire într-o singură zi... Nu avem nevoie de o zi anume pentru a ne arăta iubirea faţă de persoana dragă. Şi nu numai băieţii trebuie să dăruiască daruri partenerelor. Adică dacă ştii că el se dă peste cap pentru tine... ar trebui să te dai şi tu 4 ori peste cap încât să-l încânţi... O fi doar părerea mea asta. Părerea mea de fiinţă care nu are cui să cumpere cadouaşe... Şi acum să nu vă gândiţi că pe mine nu mă impresionează nimic sau că aş fi rece ca un iceberg sau... mai ştiu eu ce. Sunt foarte caldă, sunt uşor impresionabilă... nu trebuie să aduci tot muntele la mine, mă mulţumesc şi cu o rocă (asta a fost un fel de metaforă...) şi îmi place mai mult să dăruiesc decât să primesc.
             
             Mda... hai gata cu pălăvrăgeala că am de scris la română.

"Ăăăăhhh... ăla-i meniul, creier de alună!" (M&M) :D

4 comentarii:

  1. Mie mi se pare ciudata si muzica de azi, toti canta despre iubire, toti sunt indragostiti pana peste cap...dar doar in melodii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh... ne place să fim nişte fiinţe mici şi sensibiloase ;;).

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.