joi, 28 februarie 2013

1 Martie

             Băi, mâine e minunata zi în care se împart mărţişoare... Eh, puteţi să păstraţi mărţişoarele pentru voi, eu vreau bomboane :D. Cine îmi va vizita blogul, să-mi trimită o bomboană... aşa, de Mărţişor... şi pentru faptul că eu sunt o scumpă şi o modestă... şi care nu cere nimic (merit o bomboană în plus) ;;). Da, o simplă bomboană poate fi considerat un "nimic" pe lângă pretenţiile pe care le au alte... domnişoare. De obicei "căprioarele" au pretenţii de cadouaşe cât mai extravagante, plimbat, bălării multe (adică flori), haine etc. Oh frate, săracii băieţi! Şi când zic săracii, chiar mă refer la sensul propriu al cuvântului. Fetele astea îi sărăcesc...
Atât pentru azi despre 1 Martie, că restu' vă zic mâine... şi cam atât pentru azi că de două zile o fac pe cocoşu' (doar că eu nu cânt) şi mă trezesc pe la 4 dimineaţa... aşa că-s cam somnoroasă (nu că nu aş fi mereu somnoroasă...).
Staţi aproape! Urmează publicitate!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.