duminică, 3 februarie 2013

Blonda la volan - pericol public

                Măh, nu ştiu dacă vouă vă e frică să vă urcaţi cu vreo persoană în maşină, dar eu vă zic că mie îmi e frică să mă mai urc cu blonde în maşină. Mai ales când blondele conduc... Nu contează că-s vopsite sau naturale, tot au pe Satana în ele când se urcă la volan. Cred că doar în stare de comă o să mă mai urc vreodată într-o maşină care urmează să fie condusă de o blondă.
                Ieri am cunoscut o blondă. Drăguţă, părea deşteaptă... i se spunea cum le spune bunica tuturor pisicilor, adică "Miţa", fetiţă de bani gata, cu Audi şi apartament într-un cartier rezidenţiar chiar lângă mare. Blonda, părea o fată deşteaptă chiar dacă nu făcuse nicio facultate, părea cu capul pe umeri... şi dorea să înveţe germana... Prietena ei, o brunetă-ciocolatio-roşcată, cu facultate... şi un râs de şoricel traumatizat, nepărând un copil de bani gata (dar cine ştie?!)
                Spre miez de noapte, hai să plecăm acasă. Maşina cu care venisem, rămăsese fără şofer. Adică avea şofer, dar încălca legea dacă se urca la volan... aşa că a condus altcineva maşina, urmând ca cele două fiinţe să vină să-l ia pe şoferul de ocazie de la locul unde urma să planteze maşina. Păi nah, nu ştiau oraşul... cine să meragă cu ele? Desigur că eu.
                Pe drum spre parcare, prietena Miţei (bruneta-ciocolatio-roşcată): "Aoleu, ce-am îngheţat!".
Păi cred şi eu că îngheţase. Purta colanţi porcografici, cizme de-alea de parcă zici că-s pe post de pantaloni (atât îs de lungi), o bluziţă şi o gecuţă de piele (gecuţă care se poartă în zilele de primăvară sau de toamnă în care e cald, foarte cald). Şi cum ziceam. Se urcă şoferul de ocazie în maşina cu care venisem, iar eu şi cu ele în maşina blondei, urmând ca cele două să se întoarcă însoţite de şoferul de ocazie.
M-am urcat în maşină (cu tot cu părerea că cele două sunt nişte fiinţe normale, fete care se respectă... etc., etc., etc.). Mă urc eu în maşină... şi după cinci secunde o aud pe bruneta-ciocolatio-roşcată spunându-i blondei: "Fă pizdă, dă drumu' la căldură că mi-a îngheţat inima în mine, să mor io."
Ce, ce, ce?!?!! Staţi puţin!!! Ceeee??? Nu mă deranjau cuvintele folosite, ci eram surprinsă. Patru, cinci ore vorbiseră decent, iar dintr-o dată le auzi cu astfel de... apelative organice.
Blonda către prietena ei: "Fă pizdo... dă drumu' la manelari." 
Al doilea şoc. M-a lovit direct în inimă. După ce că îmi formasem o anumită părere despre ele, iar în câteva secunde s-a dus totul... Cred că mai rămânea să zică că ele, de fapt, sunt lesbi sau bisexuale. În momentul ăla mi se formase un scenariu în minte. Îmi imaginam că bruneta ar fi în stare să scoată din torpedo-ul maşinii o pereche de cătuşe şi să o lege pe blondă de volan şi să "se joace" cu ea. Ăsta era singurul lucru la care mă mai aşteptam în secundele alea, pentru că nu am mai avut timp să mă mai gândesc la altceva pentru că imediat cum a ieşit din parcare, acul de la kilometraj (sau cum naiba s-o numi) depăşea lejer 70 de km... Asta în oraş.
               Cred că dacă va mai exista o dată viitoare în care va urma să mă urc cu o blondă la volan... o să fiu în stare de comă (profundă), pentru că eu altfel nu mă mai urc... La fel ca data trecută şi blonda asta era un fel de Schumacher, dar la feminin şi cu părul blond. Măh, nu ştiu ce are culoarea aia blondă a părului în ea... dar cred că e ceva Satană vitezomană în ea.
80, 85, 90... 100 km/h. Eu în gândul meu: "Te rog să nu apară nimic în faţă! Te rog, te rog, te rog!"
La un moment dat blonda: "Ce proastă-s. Am uitat să aprind farurile."
WTF!!!! Cee??!!! :| Adică era atât de prinsă de viteză, încât nu şi-a dat seama că nu are farurile aprinse... în miez de noapte.
Fază de banc.
Blonda spre prietena ei: "Fă pizdă, da' tu mai ştii drumu' înapoi? Că eu nu..."
Moment în care încep să râd mai în şoaptă. Trec vreo 5-6 secunde în care blonda redusese viteza şi cred că încerca să rememoreze traseul... ca mai apoi bruneta să spună: "Fă da proaste mai suntem! Nu se întoarce  X cu noi?!" (X fiind şoferul de ocazie şi ele doar de-asta au mers, ca să îl aducă pe X la locul A, loc de unde plecaserăm cu toţii iniţial.)
Blonda: "Aaa... daa".
De la 50 la 90 în vreo 5 secunde. Cred că s-a simţit eliberată...
Faza asta a fost de-a dreptul ca în bancuri... Off, nu degeaba s-au făcut bancuri cu blonde. Cred că vopseaua aia gălbejită le alterează gândirea.
                Ascultau manele la maxim, dar nu manele de-alea digerabile... ci de-alea cu "aoleu viaţa mea" şi "toţi banii mei" cu "femei" şi cu "duşmanii mei" (bine că era frig afară şi nu mai stăteau şi cu geamurile deschise să audă toţi că ascultă manele, că m-aş fi scurs undeva se sub scaune...).
Pe drum bruneta-ciocolatio-roşcată îi spune blondei care iar călca prea mult acceleraţia: "Fă Schumi, las-o mai moale că nu eşti la mă-ta pe tarla."
La 120 de km/h (în oraş), acelaşi lucru îmi stătea şi mie pe buze să-i zic blondei. Şi acum mă întreb, dacă îmi era frică de viteză... oare aveam vreun atac de panică, ceva? Mie chiar îmi place viteza, dar nu în oraş... sau pe drumurile din România unde e ofertă. La două gropi luate în plin, pierzi un far... la alte trei, pierzi o bară, la cinci gropi, începi să pierzi caroseria (asta în condiţiile în care ai viteză... că dacă mergi ca omii normali pe nişte drumuri ca ale noastre, atunci nu se întâmplă mare lucru).
                Şi a dat domnu' să ajungem... Îi zic blondei că a ajuns şi că ar face bine să întoarcă. Deşi era loc unde să întoarcă, trebuia să se ducă cam 500-800 de metri mai încolo ca să întoarcă. Blonda cu piciorul pe acceleraţie, iar 90-100... Bruneta: "Fă pizdă de copchil, ţi-a zis fata asta să întorci... nu să te duci la dracu-n praznic!Şi face blonda o schemă a la Şumi-Schumacher şi trage de volan brusc, moment în care maşina se roteşte, alunecă puţin că era ud pe jos şi mai, mai să pupe-n portieră altă maşină. Bruneta: "În pizda mă-tii, ne bagi în spital!"
                Parchează blonda maşina alături de maşina cealaltă. Se dă şoferul de ocazie jos din maşină şi îi spune blondei: "Tu nu eşti sănătoasă! Cred că o să rămână cu sechele fata!"
Eu pot să zic doar atât: nu mă mai urc în maşină cu o blondă pe post de şofer, decât doar în stare de comă.

               Şi acum ca bonus. Eram la masă cu Miţa şi cu mai mulţi, mâncând tort. Miţa (audista) cu decolteu şi stând mai la depărtare de masă... scapă o bucată de tort în sân. Moment în care toată lumea începe să râdă, în timp ce blonda se chinuia să-şi scoată bucata de tort din sân. Scoate o bucăţică, iar mai bagă mâna, mai scoate puţin... se ridică în picioare, se scutură... mai cade şi restu'.
              Dacă vreţi să vă distraţi, să muriţi şi să înviaţi, să trăiţi senzaţii tari pe patru roţi... trebuie să cunoaşteţi o Miţă audistă.

6 comentarii:

  1. Doamnee deci postarea asta mi-a făcut ziua!!!No comment,numai zic nimic nici de Miţa da' nici de cealaltă.Mă întreb cum a reuşit blonda să ia permisu' .... =]]]]]]]]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Şi eu m-am întrebat cum naiba a luat asta permisu'.

      Ștergere
  2. =)) Mita e super tare, la fel ca modul tau de a povesti. Mita audista :)). Am citit de 2 ori postul asta si tot imi vine sa rad.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai inveselit ziua :))
    Ce tare e Mita =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-am înveselit ziua. Ştiu că e tare Miţa :D.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.