duminică, 20 octombrie 2013

Filmul s-a terminat*

              Nu-ţi voi lăsa nimic după ce lucrurile se vor sfârşi. Nici amintiri, nici regrete, absolut nimic. Voi flutura bagheta în aer, iar amintirea clipelor dulci se va şterge într-un moment de clipire.
Demult, tare demult nu a existat durere surdă şi amară... a existat doar fericire şi bucurie. Dar eu de-aş fi ştiut ce urma, aş fi schimbat cursul poveştii...

A mai rămas un nume, un gând, o simplă greşeală.
             Acum e dimineaţă, iar tu nu mai apari. Încerc să-mi aduc aminte ce s-a întâmplat, iar cuvintele grele îmi răsună în minte.
"Încă cinci minute", îmi mai zic în minte... şi mai iau o doză de amintire ce mă anesteziază.
Mă ridic din pat cu părul încurcat, nu mai e nimeni care să mi-l aranjeze O, Doamne, aş vrea să învăţ să preţuiesc momentele...
             Toate momentele le-am prefăcut în cenuşă şi le-am aruncat în vântul turbat. Cu un vuiet asurzitor, cenuşa s-a împrăştiat în lumea mare... iar eu mi-am continuat viaţa.
E mai bine aşa, oricât de rău ar fi. Veninul se amestecă cu mierea şi continuă să-mi curgă prin vene făcându-mă să uit, să sper la altceva, să pun în balanţă binele şi răul... Iar balanţa se înclină spre rău, iar eu suspin şi-mi spun că asta e.
            Un cântec prost îmi răsună mereu în minte... Şi tot merg înainte. Filmul nostru s-a terminat, aş vrea să-ţi spun "adio"... dar ceva mă opreşte, dar până când? Îţi spun eu până când... Până într-o zi în care mă voi sătura de tot ceea ce mă înconjoară, mă voi ridica din braţele tale, îţi voi arunca o privire şi-ţi voi şopti un "adio" amar. Iar ziua aia a venit de mult, doar că eu am tot amânat... Iar cu cât amâni, cu atât sfârşitul devine mai dureros...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.