luni, 28 octombrie 2013

Suflet ars*

Ploaia caldă mă atinge pe umeri, ia-mă în braţe şi ascunde-mi chipul la pieptul tău.
Urmele tale de ruj stau mărturie pe cana mea, iar parfumul ţi se simte în toată casa.
Vreau să fim împreună sub soare şi sub lună.
Hai, vino la mine şi o să-ţi dăruiesc tot ce vrei.
Într-o zi voi dispărea ca un fulg topit în palma ta...

             Pe cer îmi zâmbeşte trist o stea, iar eu o întreb de soarta ta.
În cameră parcă râd pereţii, iar draperia mă ceartă. Ceasul iubii nu mai ticăie, iar gândurile mă prind în îmbrăţişarea lor.
Trec zilele şi plouă necontenit...  Dar afară e la fel de trist ca în casă. Plouă cu lacrimi, cu amintiri şi vise.
Ploaia trece şi lasă în urma ei o ceaţă deasă, dar prin ea nu te zăresc. Eşti atât de departe încât nici inima mea nu te mai găseşte.
             Mă îndrept către un vis, dar mă împiedic... e dulcele tău vis în care nu pot ajunge oricât de mult mi-aş dori. Visul şi emoţia se nasc din lacrimi, iar pe mine mă macină un gând... dar în ochii tăi mă pierd şi nu mai cred în strălucirea lor care încet păleşte.
Îmi aduc aminte, şi tresar din somn, de mângâierea ta caldă  pe umărul meu gol.
Dar totul se scaldă în tăcere, într-o suferinţă crudă... dar toate acestea le îngrămădesc într-o cutie pe care o sigilez şi o dau uitării.
             Şi trec zile, şi trec nopţi... eu pe tine nu te mai găsesc nici în vis, nici în suflet... nici pe aripile unui gând rătăcit.
Curcubeul nu a mai răsărit deasupra sufletului meu, iar tu ai rămas doar un gând infinit şi doar atât.

             Ia-mă de mână şi hai să citim în stele... să simţim şi plăcerea şi durerea. Lucrurile mărunte şi emoţiile profunde mă fac să tremur, să mă pierd lângă tine... asta aş fi spus odată...
Mi-am ucis gândurile şi acum privesc cum inima îmi e pustie şi de gânduri, şi de vise, şi de amintiri... Totul a căzut într-un abis al unui gând nebun.
            Am scris cu zâmbet pe buze şi cu venin în sânge triste cuvinte împrăştiate de o adiere de vânt cu miros de suflet ars.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.