duminică, 6 ianuarie 2013

Leapşă

          Am primit o leapşă de la Zoe... şi nah, nu cred că am făcut vreodată vreo leapşă completă... aşa că nici pe asta nu o să o fac completă.
O să răspund doar la bazzaconiile ei:

1. Care este cel mai de preţ lucru al tău?
Acum, pe moment, spun calculatorul... dacă mă întrebi peste 10 minute, o să mă răzgândesc.

2. La ce nu ai renunţa niciodată?
La ciocolată, desigur. Cum să pot renunţa la ciocolată... Niciodată! (Poate ar fi fost mai bine să spun o persoană ceva... să nu mai pară că nu mă gândesc la nimeni. Hmm... :-?)

3. De ce te fereşti mai tot timpul?
De babe şi moşi care au o traiectorie fixă. Trec prin tine, pur şi simplu. Cred că au drumu' fixat prin satelit...

4. Cum reacţionezi la unele comentarii care nu sunt pe placul tău?
Mă enervez. Apoi mă gândesc dacă aşa e. Apoi mă calmez... dar în tot timpul ăsta zâmbesc. Dacă ceea ce mi-a spus e adevărat, atunci nu înjur persoana aia (în gând, desigur). Dacă nu are dreptate... îi doresc tot binele din lume şi apoi am o stare de greaţă...

5. Care a fost cea mai frumoasă vacantă a ta şi ce întâmplare te-a făcut să crezi asta?
Am un deja vu! Serios acum...
O vacanţă frumoasă e aia pe o plajă, undeva departe de casă, împreună cu cineva, dar cum asta nu s-a întâmplat nu am nicio vacanţă frumoasă.

6. De obicei ai emoţii ? În ce împrejurări?
:)) La mine e regulă chestia asta cu emoţionatul. În ce împrejurări? Aproape peste tot.

7. Când te-ai simţit cea mai fericită?
Când era vară, era bine, eram în vacanţă, era cald... Atunci m-am simţit cea mai fericită.

        Cu setul ăla de întrebări create de mine, nah... momentan piticii îmi sunt plecaţi în vacaţă (cred că piticii mei sunt creştini ortodocşi pe stil vechi, ei abia acum şi-au luat vacanţă), dar când vor revenii o să fac un set de întrebări.


L.E: Leapşa de la Flory

1. Cel mai mare vis al meu...
Cel mai mare vis al tău? Libertate. Zic bine? :D
Aaa... nu era despre visul tău ci al meu?
Chiar acum, cel mai mare vis al meu care-mi trece prin minte este să iau BAC-ul la mate (desigur, şi la restu', da' la mate îmi e cel mai frică) şi apoi să mă duc în... la facultate :D.

2. Care este numele tău preferat?
Fată sau băiat?
Eu nu are nume preferat, poate doar nume care să-mi placă mai mult, dar preferat n-am. (Şi nu vreau să fiu egoistă şi să spun că cele mai frumoase sunt numele mele, de fapt prenumele... că numele nu-mi prea place :D. Gabriela Mihaela. Ce e mai frumos decât atât?)

3. Care este numele blogului tău preferat şi de ce?
Gata! strigă egoismu-n mine (şi narcisismul).
Numele blogului preferat: Zdrăngăneli (nu-l căuta, eşti deja pe el).
De ce?? Păi aici sunt eu şi ce e mai frumos decât locul unde sunt eu?

4. Care e lucrul pe care l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte? (Succes dublu)
N-am dorit să fac un lucru întotdeauna, mereu îmi doresc altu... şi altu...
Ce mă opreşte? Hmm... interesul, motivaţia... E mai mult de explicat.

5. Dă un sfat unui copil.
Şi aici am un deja vu! Ce sfat să-i dau în afară de: "Nu o asculta pe maică-ta. Spune prostii. Mănâncă ciocolată că nu vine nicio Zână Măseluţă să te certe. Zâna asta tâmpită nici nu există. Vrei o ciocolată?"

6. Ce serial nu pierzi niciodată? 
Întrebarea asta pentru mine trebuia să fie altfel: "Ai urmărit vreodată un serial?", iar răspunsul era "Nu!".

7. Spune un citat preferat.
"Zâmbeşte acum, mâine poate fi mai rău!", nah... nu e un citat... dar îmi place. :)


L.E: Leapşă de la Albă ca Zăpada


1. Dacă ai putea fi altcineva cine ai vrea să fii?
Cred că o celebritate ceva. Sau să fiu un băiat :)). Dap, o celebritate băiat.

2. Ce părere ai despre muzica japoneză?
Nici măcar una. Nu ascult.

3. Care e desenul/animeul tău preferat?
Multe desene. Nu-mi plac anime-urile.
Desene animate... Hmmm: "Laboratorul lui Dexter" că tot m-am uitat azi.

4. Dacă ai scrie o carte ce titlu i-ai da?
Dacă aş scrie... şi cum nu scriu nu am ce titlu să-i dau :P.

5. La ce te gandesti acum?
La noua mea idee :D. Dar şşhh!!

6. Care e cel mai adorabil lucru din lume?
:)) Nu o să zic că eu sunt (pentru că nu  aşa, nu pentru că nu mai vreau să fiu egoistă/narcisistă/şi alte chestii de-astea). Un pui de pisică...

7. Te-ai indagostit vreodata de un personaj dintr-o carte/serial/film/anime?Care?
:)) Serios? Personaj care ori nu există, ori nu o să mă întâlnesc vreodată? 
Nu, niciodată. (Şi cum ar fi ca după vreo câteva săptămâni/luni să afirm că m-am îndrăgostit de cine ştie ce închipuire. Ar fi culmea...)


L.E: Leapşă de la Alexandra


1. Dacă ai putea să fii o creatură mitologică, ce ai fi?
Habar nu am ce creatură mitologică aş fi... Există vreo creatură mitologică care să reprezinte drama? :D

2. Cum ţi-ai descrie camera?
Păi, întâi intri pe uşă... Apoi în stânga e locul sacru... apoi o măsuţă împodobită cu statuete, lumânări şi ofrande aduse zeităţilor. Fereastra, locul cel mai înalt de unde se poate supraveghea întreaga populaţie. Urmează şifonierul pe care dacă îl deschizi te poartă în altă lume (nu, nu în Narnia). Şi acum cum îţi e norocul. Fie pici într-o gaură neagră, fie ajungi pe un tărâm magic unde inorogii zburdă şi zânele dau din aripi. Dar hai să ne întoarcem la camera mea. Lângă şifonier e locul unde mă contopesc cu fantezia, iluziile, demonii... vrăjitoarele etc. Deasupra stau frumos aranjate câteva cărţi. Personajele sunt gata să te tragă cu totul în carte. Sunt pregătiţi să te încoroneze sau să te omoare. Să te transforme în broască sau să te facă stea de cinema... 
Pe urmă... pe perete stă suspendată harta lumii. Acolo unde pun eu degetul, acolo mă teleportez... Şi uşa. 
Asta-i camera mea :D.

3. Ce ai face dacă te-ai trezi într-o casă cu păpuşi?
Am visat odată că eram într-o casă de păpuşi. Şi păpuşile alea erau d'alea rele care mergeau cu baterii... Şi tot veneau spre mine în modul mersul-zombi şi ziceau pe o voce de-aia de filme horror: "O să te prindem, o să te prindem...!". Sîc! Nu m-au prins. M-am trezit.

4. Care e cea mai mare dorinţă a ta?
Dacă aş spune ce dorinţă am, nu mi s-ar mai împlini :P (cică...).

5. Ce super-puteri ţi-ai dori să ai?
Hmm... teleportare şi citire gânduri.

6. Ce ai face dacă ar apărea un pinguin în faţa uşii tale? (nu m-am putut abţine)
Păi aş deschide uşa şi aş zice: "Bă să-mi dau palme!!! Ce naiba au pus ăştia-n ciocolată?". Apoi aş râde şi l-aş pune să sară printr-un cerc de foc gheaţă. L-aş îndopa cu ciocolată (pinguin umplut cu ciocolată :P), apoi l-aş băga la congelator. Şi apoi m-aş trezi din somn şi aş verifica dacă e cumva în congelator :D.

7. Ce apreciezi cel mai mult la o persoană?
Sinceritatea :).

11 comentarii:

  1. Răspunsul la întrebarea 3 e genial! :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru că eu sunt o genială şi sunt şi modestă, desigur! :))

      Ștergere
  2. Ai o leapsa si la mine pe blog^^
    http://zapada-neagra.blogspot.ro/2013/01/leapsaa.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai una si de la mine :)
    http://teorie-depre-lume.blogspot.ro/2013/01/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mă întreb dacă mai sunt multe...

      Ștergere
    2. Ce raspunsuri geniale! Multumesc ca ai acceptat leapsa :) mi-a facut placere sa-ti citesc raspunsurile :)) foarte amuzante si dragute

      Ștergere
  4. Hei, scuze fiindcă acest comentariu nu are legătură cu articolul, însă am văzut că ai de gând să creezi un blog cu fotografii și vreau și eu să mă alătur, deoarece ideea este foarte interesantă. Dacă se intră pe bază pe examen, îți pot da un link (am un blog cu mai multe poze).
    O zi frumoasă :-).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) De unde ai aflat?
      În fine, trebuie să fac anunţul ăla mult mai repede decât mă aşteptam.
      Oricine poate participa, stai liniştită :)).
      Blogul încă nu e creat, o să-l fac.
      Mulţumesc!

      Ștergere
  5. Am vazut si eu pe blogul lui Skilly un comentariu in care ziceai ca doreai sa faci un blog colectiv despre fotografie. Si eu ma ocup cu asta si as fi interesata. :) ma primiti si pe mine?

    RăspundețiȘtergere
  6. rautate malefica care esti ..cum sa indopi pinguinul cu ciocolata eu l-as gadila stii ce frumos rade si face cand se gadila?...eh dar tu esti tu .ps si mie mi-ar place asa citesc gandurile si sa zbor ;)) creatura mitologica care s reprezinte drama..hm..nu stiu cred ca molierele ..dar alea erau batrane si stiau totul ..dramatice in felul lor ..asa ca nop nu imi vine una ;)) da de ce nu alegi una din zeite ..ps nu discordia =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai daca acolo unde pui tu degetul te teleportezi , ia pune degetul pe judetul / casa mea si teleporteaza-te aici :-w .
    Hm , imi plac raspunsurile :)) !

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.